(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
........k u v a r s şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
........k u v a r s şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
kardanadam sanırım bir şiir kitabı çıkaracaksın adıda çizgi olacak..
.... li şiirlerin hakikaten bir seri oluşturacak bir düzeye ulaştılar, gerçekten şahane bir anlatım yapıyorsun, küçük kelimelerde büyük anlamlar esas güzel yanıda bu
üstadım mermer sektöründe olduğumdan mermerin içinde oluşan küçük bir kitle yada ince bir damardır,ama değerlidir.hele büyük veya geniş bir damara rastlarsak, o zaman gör sevincimizi.üstadım yanlış anlamayın ama size taş kalpli dememiş benim için çok değerlisin demiş. bende olsam oynardım,günümüzde biliyorsun insanın değeri yok. sevgi ve saygılar sunarım.
Değişik bir konu ve aşka farklı bir dokunuş gibi algıladım şiirinizi. Ben de kuvarsa pırlanta bir yorum bırakmak istedim kendimce. Kutladım değerli şairin nefis eserini. Saygımla.
taşların yaşamımızdaki anlamlarını bilebilmek derin ve objektif bir ruhsal gelişime sahip olmakla bağlantılı
yaşamımızda taşların önemi büyük bu ister kaya olsun ister küçük bir taş veya çok daha paha biçilmez bir taş her anlamda bize faydaları var.. çoğu zaman zararlı sandığımız çok şey bize aslında faydalıdır nasıl aydınlığı bilmek için karanlığa veya pozitifi bilmek için negatife ihtiyacımız varsa taşlar da öyledir..
evrende herşey enerji verir
şairin söz ettiği büyük ayı ve çoban yıldız bu şiirde taşla ilintili tesir aldığı enerji kaynaklarıdır..ve
def ve kaval ruhsal tesirin ses veren sembolleridir
şair yine bir oyundan bahseder
yaşamımızda herbirimizin birer rolü vardır .. şair burada kuvars taşının perdesinde rol almış olduğunu ve bu müzik aletlerinin enerjisinden tesir alarak yoğun bir duygunun akışında göründüğünü fakat karşısındaki kişinin bunu göremeyecek kadar alt perdede olduğunu ifade etmekte..
şair bütünsel olarak taşın bütün tesirinde kendini sentezlemiş ve bu yoğunluktaki duygularının karşılığını karşısındaki kişiden alamadığının sitemi içinde serzenişte
kutlarım şairim.. paylaşm için teşekkürler
sevgiyle
kıyas tarafından 5/21/2009 2:24:33 PM zamanında düzenlenmiştir.
ve belki de görmek için cesaretimiz hiç olmadı öyle yoktu ki yüzleşecek yüzümüz de olmadı göreceklerimizle kısadan hisse çıkardım anlatımınızdan kendimce
bir kuvarsın içinde cennetim lakin sen yüreğime hep taş dedin .... Elmas da kömürde taş tır hocam. Ama elmas kıymetli kömür onun yanında çok kıymetsizdir. Çünkü görünüş, parlaklık, dayanıklılık ve estetikte önemlidir. Kmürü işlesenizde bir şey olmaz. Elması işlerseniz değeri artar. Bunu da elmas ustaları yapar. Haydi hocam siz de kuvarsınızın parlaklığını gösterinki taş zannedilmesin sertiğine bakılarak. Belki o zaman görür.Ne dersiniz.? ... büyük ayı def çoban yıldızı kaval çaldı oynadım her gece ama sen hiç görmedin ..... Demekki çok karanlıkmış hocam. ....Demekki yüreğinizi gösteremediğiniz gibi oyunlarınızıda gösterememişsiniz. Ha gayret diyorum hocam. Tebriklerimle. Şiir çok güzel ve anlamlı. Ben içimden geçenleri yazdım affola hocam. Selam ve saygılarımla.
bir kuvarsın içinde cennetim lakin sen yüreğime hep taş dedin
büyük ayı def çoban yıldızı kaval çaldı oynadım her gece ama sen hiç görmedin --------------------- kısa ve özde saklı derin anlamlar usta kalemden dökülürken sayfana okunası bir şiirdi ellerine sevgi dolu yüreğine sağlık.+5
Her taşın kendine özgü bir gücü, kendine has bir enerjisi duyusu vardır... İş onu görebilmek hissedebilmekte... Kısa öz ama mükemmel bir anlatım olmuş... Kaleminize yüreğinize sağlık... Saygılarımla...
harıka sitem az ama öz olmuş her şeyi yaptım ama sen ne anladın nede gördün diyorsun anlayana yüreğine sevgiler olsun dostum başarılar ve uzun sağlıklı ömrün olsun inşallah
İnsanları tanımak uzun sürer derdi annem,ben insanların kuvars içindeki cennet olduklarını göstermeleri için daha çok çaba sarfetmelerini bekliyorum. karşıdakinin anlaması uzun sürebilir.Anlatmayı bilmek zordur...........çekirdekten öğretilmesi gerekir bunun.............oysa hepimizin yaşantılarına ne kadar yatırım yapılmışki bizlere, hemen gösterebilelim içimizdeki cenneti,belki biz bile yeni farkettik..........tebrikler uzun daha uzun tartışmaları birlikte getirdi bu kısacık ama anlamı büyük dizeler tebrikler. Huzurlu büyüyen huzuru, huzursuz büyüyende huzursuzluğu öğrendi hep....
büyük ayı def çoban yıldızı kaval çaldı ve ben oynadım her gece ama sen hiç görmedin
GÖRMEZ/LER ŞAİR...
GÖRMEYECEK/LER DE.....
ÇÜNKÜ OÇİZDİĞİ RESMİN İÇİNDE BİR RENK İSTİYOR RENHK BİRAZ DIŞARI TAŞTIĞI AN O RESMİ KENDİNİN YAPTIĞINI BİLE UNUTARAK ÖFKELİ DALGALAR ÖYKÜSÜNE SOYUNUYOR....
bir kuvarsın içinde cennetim lakin sen yüreğime hep taş dedin
büyük ayı def çoban yıldızı kaval çaldı ve ben oynadım her gece ama sen hiç görmedin
...... dost.. kuvarsın içinde taş var zaten. .... ola ki çalgıcıların performansı senin oyunundan daha cazip gelmiştir. :))))) .. şaka bi yana yine konuşuyor şiir ... selamlar
Rüzgârlı günlerden geçiyordu belleğimiz Kâh savruluyorduk Kâh yanıyorduk susuzluğunda Konuşuyordu cümle alem Bir bilinmezin tam ortasında Nefes veriyordu kuzey yıldızı Yağmur başlıyordu sonrasında... Göremiyorduk işin aslını Dönüyorduk ya boşu boşuna. saygılarımla efendim
//
bir kuvarsın
içinde cennetim
lakin sen yüreğime
hep taş dedin
büyük ayı tef
çoban yıldızı kaval çaldı
oynadım her gece
ama sen
hiç görmedin
...
Taş diye küçümsenir ya... Milyonlarca yılın birikimidir.
Bakmak ve görmek, "farkında olmak an'ın"
Hoş bir şiir okudum sayfanızdan, düşündüren..
Kutlarım kaleminizi ve yüreğinizi.
Saygılarımla.