(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
mest makamında şiirler şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
mest makamında şiirler şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
kayıpların sebebi egolar mı yoksa, kendi içinizde yaşadığınız gelgitler mi.kaybettiklerinizi ,kalbinizi birine teslim etmeden ,tanımazdan,bulmazdan önce daha da mı mutluydunuz? inanın yorum yapmak için en az 3 defa okuyorum şiirlerinizi.çözdüm diyorum kendimce ,ama bilemem çözebildim mi."şiirin içinde gizlenmiş şiiri bulun"hani resimde saklı gizli yüzü bulun gibi ...çözülmesi gereken bir bilmece gibi geliyor bana şiirleriniz...yazım nefis, kelimeler ustaca dizilmiş,ama gizli bir yan var.keyifli bir bulmaca gibi.duyguyu bulun? bulabildim mi şifreyi ben de meraktayım.Ama yazın okumak ve üzerinde düşünmek keyif veriyor sevgilerimle ...
esmize tarafından 5/16/2009 9:00:18 PM zamanında düzenlenmiştir.
"uyandırmaya kıyamadım dı son notun"
kıyamadığın uykum sayende hiç kalmadı
kimsenin ayrılık notu böyle anlaşılmaz olmasın
ayrılığınızı suratınızın ortasına şamar gibi alınız
visal ve firak makamında şiirler
..
süpersiniz