(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
.........Ekmek şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
.........Ekmek şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Lanet olsun dedi anası aydınlık sandığımız çağ yüz karası
alın teri gibi kurudu ekmek Bir gün evet bir gün kuru ekmek şiiri yazılmayan,insanın endoğal gereksinimi olan adıl paylaşımlı bir dünya olur mu bilmmem? Ama iç acıtıcı yaşam devam gibi..... Seni okumak bir başka güzel dost... Saygı ve sevgiler.........................
ekmek yemesinler küflüsünde penesilin ya da baklava yesinler yahu:))) ekmek parası kazanacağına tekne yat kat için çalışılsın...ayşe baklava yer, tüm ayşe'ler b-a-k--l-a-v-a mı yer....:)))
Aci ekmek bu olsa gerek. Teknik ilerledikce insanligin ve vicdanin geriledigi bir devir yasaniyor. aydinlik cag kapkara lekelerle dolu malesef. harikaydi Celal abi, yüregine saglik.
sevgili dostum çok teşekkür ediyorum güzel katkın için bahsettiğiniz reklamlar acımasız bir felsefenin ürünü sıkıntılı bir yaşam sürenleri yad ederek ne zaman mangal üzerinde cızırtı çıkaran bir sucuk reklamı veya diliyle dondurmayı baştan çıkaran bir kadın reklamı görsem
aydınlık sandığımız çağ yüz karası .... Şair haklı. Tam bir yüz karası hemde. Utanmaz arlanmaz ve aymaz bir çağ bu. Kimileri zevk sefada kimileri ekmeğe muhtaç. Duyarlı yüreği kutluyorum. Selam ve saygılarımla.
ekmegini gözyasina katik eden insanlar varken delice harcama yapan marka düskünü insanlarda var bu adaletsizlik degildirde nedir isyan etmek geliyor insanin icinden alin teriyle kazandigini yiyemeyen insan baba parasi yiyen insana bakip nasil isyan etmesin ,,,, duyarli yüreginizi kutluyorum kaleminiz susmasin saygilar ,,,,,
Bir umutla yürekler çiçek açacak Sonrada düşleri gerçek kılacak Elini uzatan her bir yüreğin Mükafatı gönülde huzur olacak
Örnek ve iç acıtıcı gerçek satırlarınızı yürekten kutlarım....şiirinizine bir dörtlükte ben ilave etmek istedim. Müsadenizle :) saygı ve dualarımı bıraktım sayfanıza :) dost tadında kalınız.
kurudu çocuğun elinde ekmek kurudu güvercin yüreğini korku bürüdü ============== Açlıkla karşı karşıya kalmış insanlar varken, parasının çokluğundan ne yapacağını şaşırmış insanlarda var.. Böyle dengesiz ve sorumsuz bir Dünya .. Yürekten Tebrikler
Ülkemde çocuklar her daim saklı tutar umudunu,isyanını,sevdasını,kavgasını... -insan kanından damtılmış iktidarlar ve paranın gücü hükmettiği sürece insanlığa ve bizler bir şeyler yapamıyorsak bir damarı eksik kamaz mı sanatın? Sevgilerimle.
Biz ki bu aydınlık çağın,aydın! insanları yalnız resimlere bakıp gözyaşı dökeriz ekmeği ayaklarımız altına alarak. Birazdan kurur gözyaşlarımız, hiç ağlamamışa döneriz kurur o çocugun elindeki ekmek gibi..
resim vardır...tarif edilmez söz vardır.....açıklanmaz bakış vardır...dayanılmaz. ... ve şiir vardır...bu şiir gibi yorum yapılmaz..yapılamaz. ... yüreğine sağlık dost
Yüreğinizde bu umut yeşerten düşler olduktan sonra kuruyan dünyayı bile yeşertrsinz... Ve o her dem yeşil olan mekanda ne ekmek, ne düşler ne de bu alem kurur ÜSTADIM...
Kaleminiz zeval görmesin e mi... İYİ Kİ VARSINIZ...
Çağına tanıklığının, insanca tanıklığının imgesini taşıyan böylesi eserler, benim için birinci sınıf eserlerdir ve kardanadam ağabeyim, böyle eserlere sık atıyor imzasını...
Binlerce sayfalık,belki de kitaplık sözü, Yunus Emre'nin "Ete kemiğe büründüm/Yunus diye göründüm" sözü gibi sehli mümteni ustalığıyla imleyen ağabeyimin sanatına hayran olmamak elde değil...
haklısınız hocam aydınlık adı altında anca ortaçağ zihniyetine raslanacak düşünce yapısında bir dünyada yaşıyoruz...heralde bir şeyleri değiştirmek için önce kafaları değiştirmek gerekiyor.. saygılar hocam güzel mesajlar veren harika bir şiirdi..saygılarımla
Lanet olsun dedi anası aydınlık sandığımız çağ yüz karası
alın teri gibi kurudu ekmek
Alın teri gibi kurudu ekmek Ne güzel ifade Celal ağabey. Sayfanıza geldiğimde şiir bakıyorum şiir görüyorum her tarafa..Takdir ederim. Sevgi saygı ve selam ile.
sızlıyorum...