Umutla, rahmetini beklerim Rabbim Bir duama, bin niyaz eklerim Rabbim Rahmetin gelmese, ne olur bu halim ? Afınla, şefaatler isterim Rabbim
Ben acizsem, sen Hak’sın değil mi Rabbim? Bana can damarımdan yakınsın Rabbim, Her türlü günahla sana geldim Rabbim, Yüce Rahmetini bize göster Rabbim…
Bilirim ki, tövbe kapın hep açıktır Kabirde melekler sorgu soracakltır “Bilmezdim” der isem, azap verecektir Dilimizin bağını, sen çözdür Rabbim.
Her nefis bir gün ölümü tadacaktır Bitmez ömürler, su gibi akacaktır An gelecek, can bedenden çıkacaktır Rızanı nasip eyle bizlere Rabbim.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
R A B B İ M… (Şiirlerim) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
R A B B İ M… (Şiirlerim) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Amin..Güzel gönülden akan güzel dizeleri kutlarım.Esen kalın. Her nefis bir gün ölümü tadacaktır Bitmez ömürler, su gibi akacaktır An gelecek, can bedenden çıkacaktır Rızanı nasip eyle bizlere Rabbim.
Kabirde melekler sorgu soracakltır
“Bilmezdim” der isem, azap verecektir
Dilimizin bağını, sen çözdür Rabbim
DOSTUM TANRI GÜNAHLARIMIZIN AFFINI BİZDEN ESİRGEMESİN DER
HER İŞLEDİĞİMİZ GÜNAHIN ARKASINDAN BİZİ AFFETMESİNİ DİLERİM
SEVGİLERİMLE KALINIZ GÜZEL SİİRİNİZLE BERABER.