Hava sıkıyor beni kalbim duracak sanki. Bir kötü haber mi var yüreğim öğle dar ki. Havadaki sıkıntı yüreğime işliyor. Sanki bir kötü haber yoldan bana geliyor.
Bütün pencereleri kapıları kapadım. Işıkların hepsini ama hepsini açtım Dedim görmesin gözüm kararan bulutları. Dolsun hayatıma da güneşin ışıkları.
Neden sonra anladım havada hiçbir şey yok Benim içim karamsar içimde kâbuslar çok. Ben nereye gidersem geliyorlar benimle Ben onlardan kaçarken onlar benim izimde
Karaları çıkarıp pembeler giymeliyim. Her şeye hoş bakarak her şeyi sevmeliyim Buna gücün kaldı mı diye sormayın bana. İrademin gücüyle bir can ekledim cana.
Gülay Birkl 05.05.2009 Çığlığın Adımları şiir kitabı - s,52
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
PERDELERİ KAPADIM (Şiirlerim) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
PERDELERİ KAPADIM (Şiirlerim) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Karaları çıkarıp pembeler giymeliyim. Her şeye hoş bakarak her şeyi sevmeliyim Buna gücün kaldı mı diye sormayın bana. İrademin gücüyle bir can ekledim cana. İyimserlik telkin eden,anlamlı dizelerdi tebrikler.
Her şeye hoş bakarak her şeyi sevmeliyim
Buna gücün kaldı mı diye sormayın bana.
İrademin gücüyle bir can ekledim cana. İyimserlik telkin eden,anlamlı dizelerdi tebrikler.