Gün aydın olsun, Sen sabaha gülerek merhaba de diye, Gözlerinde ışıklar olsun diye, Yataktan mutlu kalk Bugün ne güzel olacak diyesin diye... Ben acıyı bal eyledim... Görmedim karanlığı, Bakmadım giden aya, Açmadım yüreğimi, Hiçbir sevdaya. Sevgisizliği gül diye sardım, Umutsuzluğumu şarkı yaptım, Karanlığı tablo diye seyrettim... Tek… tek sen görme diye mutsuzluğumu. Çünkü...bilirim ben olmuşsun sen, Bilirim tüketirsin ömrünü benimle, Soluğum, soluğun olmuş sanki... Halkalardaki hüznü görmezden gelerek Mutluluk sunarsın altın tasta bana. Bilmelisin oysa bilmelisin ki Bir uzak limandır mutluluk Ve bu geminin gidecek mecali yok... Bencileyin bir garip yolcuyla gidemeyen, En ufak dalgada yalpalayan, Pusulasının ibresi bozuk bu geminin Kırık dökük tahtalarına tutunup da kalma... Haydi sen bari in, kıyamam sana. Giderken sen, sakın bakma ardına, Gözlerimdeki kara, yolundan almasın seni... Ama ben... O uzak limandaki mutluluğu değil, Belkileri, ihtimalleri değil, Kırık kanadımla senle olmayı istiyorum... Ama sana hüzünden başka Hiçbir şey veremiyorum... Tüm sevdaları kilitlemişim de Sığınmışım senin limanına Bilmiyorsun...ah yavrum, bilmiyorsun! ..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Anneyim Ben / Kıyamam şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Anneyim Ben / Kıyamam şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kırık kanadımla senle olmayı istiyorum... Ama sana hüzünden başka Hiçbir şey veremiyorum... Tüm sevdaları kilitlemişim de Sığınmışım senin limanına Bilmiyorsun...ah yavrum, bilmiyorsun! ..
Bir anne ..........................Şiir çok güzel ve his dolu, Kutlarım Selamlarım efendim
Cemal Erkoç tarafından 5/11/2009 12:04:10 AM zamanında düzenlenmiştir.
hocam kaleminiz hüznü çok güzel yazmış anne yüreği böyle işte gemiden kendi değilde evladını indiirir korkuları kuçaklar anne her şeye ama her şeye göğüs gerer ..... tebrik ederim saygılar selamlar
Sığınmışım senin limanına
Bilmiyorsun...ah yavrum, bilmiyorsun! ..
anneye yakışır bir şiirdi.
anneler günün kutlu olsun hocam.
dert yalnız senin değil
çağ ortak,sorunlar benzer.