"yok bu kadar da olamaz" diyesim geliyor içimden..
korkularını yenemeyen çocukları örseleyip,, ben olmayan tarafımı törpüleyen kadını erteleyip,, otoriter bir baba şefkatiyle,, yaramaz bir çocukgülümsemesiyle,, sırlarını saklayan bir dostun güveniyle,, sana geliyorum,, unutma..
..
sevgilin olamadım ey sevgili bu bahar bağışla beni
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
bütün şairleri öldürdüm şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
bütün şairleri öldürdüm şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"yok bu kadar da olamaz" diyesim geliyor içimden..
korkularını yenemeyen çocukları örseleyip,, ben olmayan tarafımı törpüleyen kadını erteleyip,, otoriter bir baba şefkatiyle,, yaramaz bir çocuk gülümsemesiyle,, sırlarını saklayan bir dostun güveniyle,, sana geliyorum,, unutma..
ben bu sabah bütün şiirleri yakıp,, bütün şairleri öldürdüm,, sen yanıma sokulmasınlar diye..
sevgilin olamadım ey sevgili bu bahar bağışla beni
Bütün şiirler ve şairlerin en eski özlemi düşmüş şiire... Sevgili...ey sevgili... şairleri ve şiirleri öldürmüş bir şair. kaleminden bile ürkmeden...Ne sevgililer bizi bıraktı da işte o kalp dokulu gönül kokulu kalem bırakmadı bir türlü... Kan değil can damlar çünkü bir şairin kaleminden...Ve sen keleme ruh veriyorsun ey şair...ve sen ondan ruh buluyorsun ey şiir... Aşk son lokman olsun...
HARİKALAR DİYARINDAN BİR ŞİİRDİ ARKADAŞIM...ÇOK SÖZ ETMEK İSTERDİM DAHA DA ŞİİRE BIRAKTIM ÇENEBAZLIĞI...YÜREK TİTRETTİ ŞİİR...ŞİİRDEN DÖKÜLEN ISLAKLIKLA YIKANDIM VE KURUMUYORUM LAKİN...OLSUN BU ŞİİR HERŞEYE DEĞER... ÇOK AMA ÇOK GÜZELDİ... Bu arada yukarıda yazdığım bölümden sanırım bir şiir çıkaracağım:)))Yorum yazmam da iyi oldu hani:))) Şaka bir yana gerçekten müthişti.
... Artık susabiliriz kendini kanatsın diye satırlar Nasılsa kan kaybından ölecek bu sevda Yaşanmışlığına aldanarak yaşamadıklarının Tanık olacak kıyametin savruk yangınlarına bağışla sevgili bu bahar gelemedim mutlaka geleceğim son duran baharına.. ...
kutlarım güzelliği..kendisi gibi duran,kimlik arayışı olmayan özgün bir çalışma daha...
korkularını yenemeyen çocukları örseleyip,, ben olmayan tarafımı törpüleyen kadını erteleyip,, otoriter bir baba şefkatiyle,, yaramaz bir çocuk gülümsemesiyle,, sırlarını saklayan bir dostun güveniyle,, sana geliyorum,, unutma..
Güzel bir geliş..... Kutladım güzelliği. Saygıyla / şiirle...
benim renklerim soluk
bahar bana yaramaz
sevmekse
geç hadi iki kalemde
benimkinin üzerini karala
senin ki hiç yazılmamış olsun