Bir bilebilseydim, bilenin kim olduğunu Olmasa dünyada izi, cismi… Uzaydaki bir başka yerde olsa Ona varmanın bir yolunu arar Yoluna onlarca ömür verirdim Bir bilebilsem, bilenin kim olduğunu Bir bilebilsem onu… Sevgiye değer verdiğini Saçlarımdan merdiven yapardım yoluna Yelken gibi bağlardım gönlümü kirpiklerime Açardım bağrımı deli rüzgara karşı, Şişirirdim gönül yelkenimi, Yunusları, rehber yapardım kendime, Bir bilebilsem, bilenin kim olduğunu Bir bilebilsem onu… Ayaklarının altına uzanır, Yüzümü eşiğinden kaldırmaz, Bir sözünü, iki eder miydim? İlim yolcusuyum deyip kendime Her emrine köle olurdum. Bir bilebilseydim ben, Gönül sultanının kim olduğunu, O sultana gönüldaş olurdum.
Suat TUTAK Gönlümde Çiğ Damlaları şiir kitabı - s,48
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİR BİLEBİLSEYDİM… (Şiirlerim) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİR BİLEBİLSEYDİM… (Şiirlerim) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir bilebilsem onu… Ayaklarının altına uzanır, Yüzümü eşiğinden kaldırmaz, Bir sözünü, iki eder miydim? İlim yolcusuyum deyip kendime Her emrine köle olurdum. Bir bilebilseydim ben, Gönül sultanının kim olduğunu, O sultana gönüldaş olurdum.
Ayaklarının altına uzanır,
Yüzümü eşiğinden kaldırmaz,
Bir sözünü, iki eder miydim?
İlim yolcusuyum deyip kendime
Her emrine köle olurdum.
Bir bilebilseydim ben,
Gönül sultanının kim olduğunu,
O sultana gönüldaş olurdum.
çok güzeldi tebrikler..saygılar..