Siliyorsun Bıkkın zamanlarında Durup dururken Aklına geliyorum bir gün Yeniden yazmaya çalışıyorsun Benden duymamış ol Ama Kaleminin ucu Canımı acıtıyor Haberin olsun...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Acıtıyor şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Acıtıyor şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Silinse de yazılan her yazı, izleri durur aslında yazıldığı yerde.Hele de yazılan yüreğe yazılmışsa değerli şair.Yazan kalem bazen acıtsa da, bu acı, dönem dönem bizi mutlandırır da. ..... Aşk yazgısında geçer adım Kalleş anılar acır canımda Anımsarım her dokunuşunu Derin bir ızdırapsın yürek sızımda Kalp kanar,sensizlik tek azlığım Uzaklara dokunur yalnızlığım Daha çok özlerim,daha çok yanar canım. Yokluğunda hep seni Hep bizi yazarım .....
Bu kısacık dizeler şiirinize ufak bir yorum esintisi olsun istedim izninizle:) Kutluyorum...Şiirinize ve size tam puanımla hoşgeldiniz diyorum. Umarım en yakın zamanda ''Ay Işığı''şiirinizi de burada görmemiz mümkün olur Değerli şiir dostum. Saygımla.
Yasemin Göksel tarafından 5/11/2009 12:05:05 PM zamanında düzenlenmiştir.
Siliyorsun Bıkkın zamanlarında Durup dururken Aklına geliyorum bir gün Yeniden yazmaya çalışıyorsun Benden duymamış ol Ama Kaleminin ucu Canımı acıtıyor Haberin olsun...
Canlar acıasın yürek yanmasın değerli üstadım,tebrikler güzel bir çalışmaydı,yüreğinize sağlık,kaleminiz daim olsun,saygı ve selamlarımla
Siliyorsun Bıkkın zamanlarında Durup dururken Aklına geliyorum bir gün Yeniden yazmaya çalışıyorsun Benden duymamış ol Ama Kaleminin ucu Canımı acıtıyor Haberin olsun...
Özlem varsa acı her iki taraftadır sanırım. Neden mi yazan sizsinizde ondan...... Aramıza hoş geldiniz.......
iyi ki gelmişim sayfanıza
teşekkürlerimi bir kez daha bırakıyorum bu güzel şiir için
Sevgiyle şair
Atticus Finch tarafından 5/11/2009 6:19:06 PM zamanında düzenlenmiştir.