sen şimdi uzaklara bakıyorsun ve beni tanımadan dokunuyorsun ya sözcüklere alacağın olsun..
kırık bir kadehin,, parçalanmışlığına yarım bir romanın,, merakına pişmemiş yemeğin,, tatsızlığına gönderiyorsun ya heyecanımı alacağın olsun..
sana sondan başlayıp anlatacağım özlemimi tersten okuyup bir düz yazıyı,, aklını karıştıracağım aklına eseni yaptığını söylüyorsun ya her bahar geldiğinde baharlarım senin olsun demeye de dilim varmıyor ama alacağın olsun..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
bende kaldı aşk,, alacağın olsun şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
bende kaldı aşk,, alacağın olsun şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
kırık bir kadehin,, parçalanmışlığına yarım bir romanın,, merakına pişmemiş yemeğin,, tatsızlığına gönderiyorsun ya heyecanımı alacağın olsun.. _______________________________
şiir çok güzel, anlatım harika, tekrar yürekten kutlarım.. saygımla..
Düzensizliklerin bile bir düzen içerdiğini öğrendiğimden bu yana bu tür şiirleri kalıplı şiirlere tercih eder oldum. Sanki Alacağın olsun derken bazı yerşlerde bir sitem bazı yerlerde bir elem bazılarında ise sana sorarım manaları yaşatmışsın. Benzetimleriniz harika (yarım kalmış roman merakı özellikle) sanki şize ait bir şiir tarzı oluşturmuşsunuz Gelecek asırda çocuklarımız bu şiir tarzını benimserse hiç şaşırmam Gerçi diğer şiirlerinizi inceledikten sonra bu tarzın var olup olmadığına karar vereceğim sağlıcakla kalın...