Beni hiç kimse ile mukayese etme sakın uz dur gönüldaşım Her bir eksik eteğe benzeyen biri değilim ben bambaşkayım Ben bir sabır dağı bütün çocukların varı namusun kıralıyım Küstü gönlüm sana yanıma yanaşma bil ki sana epey bir darıldım.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yalnızım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yalnızım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Küstü gönlüm sana yanıma yanaşma bil ki sana epey bir darıldım. ----------------------------------------------------------------------------- Hoş bir eserdi. saygı ve selam.
ms-solmaz tarafından 5/4/2009 11:33:15 PM zamanında düzenlenmiştir.
Hâl edilecek sorunlar ve hâl edilemiyecek sorunlar diye her şey gibi sorunlar da ikiye ayrılabilirler.Değil iki iki bine dahi ayrılabilirler.Bunu hiç düşündün mü?Ben ince düşünen bir karakter yapısındayımdır.Bir benim aksim karakterler vardır.Bunu da düşünmek lâzımdır.Akıl vermeyi veya akıl almayı da hiç sevmeyen birisiyimdir. Çok şeyleri çok seven bir insan olmama rağmen. Velhasıl bazı kişiler insanı gereksiz yorma eğiliminde olmasalar yani bencil olmasalar neden iyi bellenmesinler ki.
Beni hiç kimse ile mukayese etme sakın uz dur gönüldaşım Her bir eksik eteğe benzeyen biri değilim ben bambaşkayım Ben bir sabır dağı bütün çocukların varı namusun kıralıyım Küstü gönlüm sana yanıma yanaşma bil ki sana epey bir darıldım.
Beni hiç kimse ile mukayese etme sakın uz dur gönüldaşım Her bir eksik eteğe benzeyen biri değilim ben bambaşkayım Ben bir sabır dağı bütün çocukların varı namusun kıralıyım Küstü gönlüm sana yanıma yanaşma bil ki sana epey bir darıldım ========================================================= Değerli Şairem; İnsan sevdiği insana naz yaparmış sitem edermiş darılırmış... Sanki bu şiir öyle gibi geldi .. Yüreğine sağlık ... Saygılar ...
-----------------------------------------------------------------------------
Hoş bir eserdi.
saygı ve selam.
ms-solmaz tarafından 5/4/2009 11:33:15 PM zamanında düzenlenmiştir.