Suçun yok senin güzelim Zor biriyim ben… Umutlarının kanatlarına takılıp Gönül fedaisi bir yürekle Duygularımın ardından koşup Sevdamın esiri olmuşum Suçun yok senin güzelim Suçun yok… İnan ki hiç suçun yok Ben, zor bir adamım… Çok acılar gördüm senden önce Bir umutla sana yöneldim Sevgimin mabedi yapacaktım aşkımı Ve ömrümün kalan kısmını O aşk mabedinde Aşkımla dolduracaktım Seninle yaşayacaktım Olmadı be güzelim olmadı… Bir yerde yanlış yaptım Hesabım tutmadı Sevda hanem zarar gördü… Aşk mabedim depremde yıkıldı Gönül evim acılarla tutuştu Yanıp kül oldu… İşte bu feryadım ondan, Bu ateşli sözler oradan… Ören yerlerinde O taş duvar harabelerde Sana olan sevdamı saklıyorum… Her taş şekline, Her taş oyuğuna, Kemerlerin kıvrımlı yerlerine Sütunların düz çizgilerine, En ücra yerindeki girinti çıkıntılarına, Sanki bir sembol gibi, Aristotales (Aristo)’ in şifreli bir Cebir formülü gibi, Senin adını, Sana olan senin sevdanı, Sana olan senin aşkını, Gizliyorum… Sakladığım her formülün Sembol işaretinde, Bir ömrün sevdası uyuyor artık… Dilersen var git, Git, o gizemli yerleri Tek tek incele, araştır, Okumaya çalış, anla… Mutlaka çözersin, Çözebilirsin eminim bundan. Çünkü o, oradaki gizemler, Senin de sevdan… Belki de, Umursamadığın aşkına adanmış, Ömrünün taa kendisi… Sana baştan söyledim, Söyledim sana güzelim, Zor biriyim ben… Sen kendini suçlama, Gönüle feda edilmiş bir yürekle, Kanadına takılıp umudumun, Kapılmışım o yolun esrarına, Esiri olmuşum o sevdanın… Bir kez daha söylüyorum, Suçun yok senin güzelim Suçun yok… İnan, İnan ki hiç suçun yok. Zor bir adamım ben. Tüm suç benim… Seni sevmenin, Sana aşık olmanın, Sevda türküleri yazmanın, Aşkına tutku ile bağlanmanın, Tek suçlusu, Ama tek suçlusu benim… İnan güzelim, İnan ki güzelim senin bir suçun yok, Asıl suçlu benim… Zor bir adamım, Onun için suçluyum.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SENİN SUÇUN YOK…(Şiirlerim) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SENİN SUÇUN YOK…(Şiirlerim) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Suçun yok… İnan ki hiç suçun yok Ben, zor bir adamım… Çok acılar gördüm senden önce Bir umutla sana yöneldim Sevgimin mabedi yapacaktım aşkımı Ve ömrümün kalan kısmını O aşk mabedinde Aşkımla dolduracaktım Seninle yaşayacaktım Olmadı be güzelim olmadı… Bir yerde yanlış yaptım Hesabım tutmadı YÜREĞİME DOKUNDUN BE HOCAM. OK GÜZEL ELİNE SAĞLIK. ZOR BİRİYİM BEN DİYORSUN KENDİNE HAKSIZLIK EDİYORSUN. GÜZEL YÜREĞİNLE GÜZEL İNSANSIN ASLINDA SEVGİYLE SEVGİMLE KALINIZ BU ÇOK GÜZEL ŞİİRİNİZLE..
İnan ki hiç suçun yok
Ben, zor bir adamım…
Çok acılar gördüm senden önce
Bir umutla sana yöneldim
Sevgimin mabedi yapacaktım aşkımı
Ve ömrümün kalan kısmını
O aşk mabedinde
Aşkımla dolduracaktım
Seninle yaşayacaktım
Olmadı be güzelim olmadı…
Bir yerde yanlış yaptım
Hesabım tutmadı
YÜREĞİME DOKUNDUN BE HOCAM. OK GÜZEL ELİNE SAĞLIK. ZOR BİRİYİM BEN DİYORSUN KENDİNE HAKSIZLIK EDİYORSUN. GÜZEL YÜREĞİNLE GÜZEL İNSANSIN ASLINDA SEVGİYLE SEVGİMLE KALINIZ BU ÇOK GÜZEL ŞİİRİNİZLE..