İnci, inci dizilmiş Dişler ile gülersin Keman kaşlı dilberim, Yayladan mı gelirsin? Türkmen kızı hoş olur İnci, mercan döş olur Türkü yakan dilberim, Yar başından mı, gelirsin? Davarlar gitti, gelmedi… Kıl çadırıma girmedi Ne inat atan varmış, İstedim de vermedi… Ak gerdanı, saz olası Baş altında, taş olası Yaz içinde, kış olası Yaylasında, del olası Saçın, başın kel olası İki gözün de, kör olası Buz içinde, çöl olası… Sevem dedim, sevdirmedi. Umdurdu da, oldurmadı Dizine, başım kondurmadı…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TÜRKMEN KIZI… (Şiirlerim) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TÜRKMEN KIZI… (Şiirlerim) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ak gerdanı, saz olası Baş altında, taş olası Yaz içinde, kış olası Yaylasında, del olası Saçın, başın kel olası İki gözün de, kör olası Buz içinde, çöl olası… Sevem dedim, sevdirmedi. Umdurdu da, oldurmadı KIZMA A CANIM EL KIZI NAZLI BEBEK. BİN İSTİYENİ BULUNUR. DEÜİŞİK BİR ŞİRDİ YÜREĞİNE SAĞLIK ARKADAŞIM.
saygılar..