(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Özlem şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Özlem şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
şahlanır çılgın taylar gibi zaman acıların şahikasına, bazen de bir gün batımı ortası kirlenmiş kısır döngü.........Yüreğimden geldi ve yazdım..Affola..
Zaman bazen yüreklere öyle bir salınır ki bıraktığı izler yine kendi devasıyla yok edilebilir, hep düşünürüm, zaman mı bizi içer, yoksa biz mi zamanı diye...
Tek kelime ile muhteşem, küçük bir şiirden kocaman bir anlam. Güzel şiirinizi ve yazan yüreğinizini kutluyorum. kaleminizt susmasın. zsaygılarımla....
kum saati zamanlarda bendim gözlerine susuz bilinen tüm çağlarda gözlerim ateş topu gözlerim uykusuz ************** kendi özgürlüğün istediğinde zaman onu hapsettiğimiz yerde de kendini öldürebilir. yine aşına biz yanan biz ve eskiyen.... zaman ötesi bir yangından günüme düşen köz sonsuz bir koşu hiç bitmeyen ve ruhumun derinliklerinde hep beni tüketen... çok güzeldi sevgili dost sevgilerimle...
kum saati zamanlarda bendim gözlerine susuz bilinen tüm çağlarda gözlerim ateş topu gözlerim uykusuz ...................................... gitarımın tellerine dokundum dizeleri söyledi hasret şarkısını....bir molodi gibiydi şiir.tebrikler
kum saati zamanlarda bendim gözlerine susuz bilinen tüm çağlarda gözlerim ateş topu gözlerim uykusuz ....................Bu tip şiirler yazanın ve okuyanın bakış acısına göre değişik anlamlar verir ........Selamlarım