(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
.........s u s şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
.........s u s şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Her sabah sana günaydın der yüzüm hem soğuk şubat sabahları Hâlâ üzerine küçük kalpler çizebiliyorsam Atmam seni bakmam kırılmışlığına Ve döktüğün sırra Sende gizlidir yüzüm Sende gizlidir sevdam.
puslanıp geceden ayna mıdır yaşlanan ben mi ne ben onu görebilirim tek parça ne o beni
hep bu yıldız özentisi değil midir bir çift ay şavkı takınarak yüzüne parçalar teni
gece vakti gülümser kadın gülümser adam yıldızlardan ödünç alır sevgini
sizi de severse birileri bir gece yarısı değmeyin keyfine gitsin öyle bir coşku ve öyle bir sevdadır ki bu yakarıp dua etmeli bitmesin
güneş doğduğunda firaridir söz dil konuşamaz el pençe divan bekler kapıda hüzne amade gölgeniz
- ey avare! - ey yalnız adam! - nereye?
C.Çalık ************************* Gidişler, Bir bilinmeze besbelli.. . Gitmekse hüner, gidivermeli. Aynalardaki pus, suslarda mahpus... Yoksa, Umutsuz gidişler midir huysuz ! Ya da, Girdaba düşüvermek korkusuz, sorgusuz...
Sus/ma/dılar.. Sus/ma/dalar... Es/lerin bol olduğu hususdalar...
Yalnız adam, Şiiriyle yola çıkmışsa, şiir hastır... O halde HAS/talar..Sayın şairimiz. Güne merhaba derken. Tan ağarırken...
Alllahıııım, Uyaklarla cebelleşiyorum hanidir. Vallahi yorum mu , forum mu, benim zorum mu, bilemedim. Kaptırmışım, gitmişim. Kısaca efendim, yine mükemmel içeriği yakalamışsınız. Yazmışsınız ... Nasıl mı, elbette yine fevkaladenin fevkinde... Saygım ve takdirlerimle efendim...
güneş doğduğunda firaridir söz dil konuşamaz el pençe divan bekler kapıda hüzne amade gölgeniz
- ey avare! - ey yalnız adam! - nereye?
Giden avare... Gençlik mi hocam.. Yalnız birakır adamı... Bizde buna amadeyiz... Ne yapabiliriz ki, el pençe divan beklemekten başka...
Bu bekleyiş ve gidiş olacak elbet tüm bedenlerde... Rabbim sağlık sıhhat ve afiyet versin.. Sizin gibi böylesi güzel insanlara... Yüce ALLAH'a emanet olunuz.
...Fakat ne olursa olsun,biter,sonsuza kadar sürmez güzel olan... Onun içindir ki,güzellik için hep mücadele etmek zorundadır,sevgiye inanan... Ben böyle okudum,ağabey,harika dizelerinizi... Sevgimle...
içten kurgular yansıtırsın aynaya aynadan aks düşer sana çökersin orda gördüklerin kadarına ya geldiğinden öteye ne bilirsin der gibiydi şiir........................saygılar tebrikler
sizi de severse birileri bir gece yarısı değmeyin keyfine gitsin öyle bir coşku ve öyle bir sevdadır ki bu yakarıp dua etmeli bitmesin celal abi çok güzeldi heleki burası değmeyin keyfime dedirti ban yüreğinize saglık kaleminiz varolsun saygılarımla zaralıcan
Hocam tek bir cümle yazıp kaçacağım sayfadan
Siz izin verseniz de vermesinizde ben ç/aldım şiirinizi:))))
Kutlarım....saygılarımla