(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiir edebi anlatımdan daha çok yaşananlara büyük bir isyan haykırış dolu staırlar.Sitem dolu Duyarsızlığa, yitip gider sanılanlara sevinç çığlıkları atan zavallılara Sesin gür nefesin daim olur inşallah Sağlıcakla kalınız
Yemin ettik Allah’a, Kur-an’a, vatana, bayrağa Sanmayın kalacak lafta… Ümüğünüzden gelecek bu vatandan yediğiniz her lokma! .... İnşaallah şairim inşaallah. Üzülmemek elde değil olanlara. şehitler rahmet diliyorum Allah'tan(C.C.) Sizede teşekkürler bu güzel şiir için. Selam ve saygılarımla.
Bir şair nasıl boşalır hudutları aşarak burada yüksek Tansiyon yas tutmak teslimiyetin habercisi insana insanca insan olmayana anladığı dilden ben şairi kutluyorum selam ve sevgilerimi bıraktım sayfana,
"Vatan sağ olsun" ne güzel çümle değil mi? vatan ne ölür nede sağ olur.Ölmek ve sağ olmak canlılara has değil mi güzel kardeşim.Desten şairimiz ne diyor bakın;
"Arif der ki bak hemşehrim yürekten, Ben vatanım dağdan,taştan ırmaktan, Seni böyle hep gaflette görmekten, Gözlerimden kan akmaya başladı"
Bu gaflet gözlerimizde kan akıtmakta ve akıtacağa benziyor.BU uyku ve gafleti asil milletimin bırakıp silkinmesi lazım.Hani sizde demişsiniz"Gök giresin kızıl çıksın "diye.Öyle bir and içmeli ve"Türke kefenbiçenin ölümü korkunç olmalı"değil mi kardeşim.Vatan sağ olsun cümlesini ne kadar diuayarsak o kadar çok vatan evladı kara toprağa girmiş demektir.Şiiriniz güzel di.Kutladım selamla.
Şehitlerimizin ruhu şad olsun... Her gün kötü almaktan dayanacak yürek mi kaldı...Ailelerinin başı sağolsun. VATAN SAĞOLSUN...
Ama hiç tasvip etmem ki bir şiir içinde ulan kelimesi olsun... Bazen haykırışlarda insan ancak böyle boşalabilir ama ben o kelimeye karşıyım... Dersiniz ki ; Ah ulan rıza şiirinde bile bu kelime var.Var evet ama orada iki can dost var... Burada ise şiirinizin muhataplarını dost görmüyorsunuz.Hakaretlerde bile dikkatli olmak zorundayız ki,haklı da olsak haksız çıkmama adına... değil mi sevgili şaire?
Tebrikliyorum şirinizi.. SAYGIMLA
Yanıtlarınızı okudum....şiirde sadece bu kelimeye karşı olduğumu söylemek sizi kızdırmış... Belki çoğumuzun içindekileri siz bilemezsiniz...Ama susun demedim...asla susun diye bir kelimem olmadı,ima bile etmedim... Yazdıklarımı saptırıyorsunuz....
hülya lila tarafından 5/1/2009 10:47:34 AM zamanında düzenlenmiştir.
Yorumunuz çok dikkatimi çektiğinden cevap yazma ihtiyacı duydum. Şairin bu şiirdeki muhattaplarına dilimiz dimağımız küfür doluken ulan kelimesini mi esirgeyeceğiz.Yapmayın Allah aşkına bide haksız çıkmamak için yapmayacağız öyle mi?Yani bide onlara karşı hak hukuk güdeceğiz.Bu zaman kadar hak hukuk güdenlerin sayesinde bu halde değil miyiz?Onlar bize evlatlarımıza toprağımıza ihanet edecek biz onlara "ulan "demeyeceğiz niye hak.Bırakın ulan demeyi elime geçirsem daha neler yapacağımda neyse...susayım en iyisi...saygılar...
yüreğine sağlık,duygu ve düşüncelerin altına imzamı atarım,şiirin ise mükemmel bir yol gösterici,keşke her vatandaş bu bilince erişse ve kurtulsak kahpe abdnin emperyalizminden,saygılar..
Canımı dişime takmış nefes olmadan izliyorum olan biteni. Bütün bu olanlara bir mana vermeli. Ama nasıl? Türkiye dediğimiz yer türklerin vatanı oldurulmayacaksa kimin vatanı oldurulacak. Bu vatanda onlar kim, biz kimiz? Hangi vasfımız bizi türk, hangi vasfımız bizi azınlık yaptığı aşikarken neden ısrarla bu vasıf gizleniyor. Halbuki elimizde İstiklal Marşı gibi abide bir metin varken hem de...
Canım kardeşim yüreğine,kalemine sağlık..Tekrar tekrar reelleri dökmüşsün kalemine.Candan kardeşim benim..!
Duyarsızlığa,
yitip gider sanılanlara
sevinç çığlıkları atan zavallılara
Sesin gür nefesin daim olur inşallah
Sağlıcakla kalınız