ince ince törpüledim yüreğimi; kâh dibekte dövdüm, kâh değirmende öğüttüm. sırf bu yüzden yalanaşklara kapalı gönlüm…
bilinmez ki bu hüzünler neden girdap gibi, çeker çeker de dibe alır bizi. ve dize olur ak sayfalarda kara bir iz bırakır, yakar, sızlatır gönülleri…
en büyük aşkı savaşçılar yaşar; çünkü aşk olmasa yakamaz hiçbir yürek gemilerini. şimdi ben gardını almış bir yeniçeri misali, - sakın gem vurma kalemime ki - ya kılıç gibi çekeyim ya da ok eyleyeyim yay gibi gerilmiş gönlüme. sevdasız gönülleri ezerek geçeyim…
sır olsun aşkım bu sefer. işte gidiyorum… katık yaptım da dizelerini ve dizlerimde bile avutamadığım hayalini. korkarım uzun sürecek. dönüşsüz zaten bu sefer…
ar gelir, söyleyemem sevdiğimi. söylesem, bu dünya dar gelir. yıkılır tüm çınarlar da karşıma dikilir bir urgan, üstüme üstüme, dar gelir…
mübtelası olduğun geceye inat, bir dua gönder şimdi. göreyim ki yol açık, geç kalma, tez davran, sen de tamamla cengini. ve peşim sıra yola çık…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
geç kalma şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
geç kalma şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
en büyük aşkı savaşçılar yaşar; çünkü aşk olmasa yakamaz hiçbir yürek gemilerini. .... Doğru söze ne denir. Ancak tebrik gerekir. Güzel bir vurgu. Tebrikler. Selam ve saygılarımla.
en büyük aşkı savaşçılar yaşar; çünkü aşk olmasa yakamaz hiçbir yürek gemilerini. şimdi ben gardını almış bir yeniçeri misali, - sakın gem vurma kalemime ki - ya kılıç gibi çekeyim ya da ok eyleyeyim yay gibi gerilmiş gönlüme. sevdasız gönülleri ezerek geçeyim… __________________ Kutlarım.. Yine harika bir şiir.. Yüreğinize sağlık.. Vesselam.. E.D
hüzünler uzak kalsın sizden ve sevdiklerinizden
selamlar saygılar izmirden