(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
zapt u rapt günü şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
zapt u rapt günü şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hayatta öyle çiviler çakıyorlar ki insanın yüreğine hiç haberleri Bile olmamış gibi çekip de gidiyorlar tekrar tekrar her yanın çivi izleriyle dolup taşıyor ve insan bir noktada çöküyor bitiyor Ve kendini hayattan soğutuyor ve bir başına kalı veriyor Emeğinize kaleminize sağlık hocam tebrik ederim saygılar
Gezinmek koridorlarında şiirlerinizin ve sonra takılp kalmak birinde, son durakmış gibi. Düşünmek... Bir yerde okumuştum: mutluluk anlamını yitirir yaşam acıyla dengelenmezse, diye... (kendi çevirim) O zamanlar çok etkilemişti...
Fakat bu Çin atasözünü çevirmeden edemeyeceğim: "Keder kuşlarının başının üzerinde uçmasını engelleyemezsin, ama saçlarının arasında yuva yapmasını engelleyebilirsin." Saygılarımla çok, esen kalın, Şairim.
şair dediğin böyle kalemini konuşturabilmeli,yapıştırabilmeli duygularını sayfaya.bir deniz kıyısında kayaya çarpan bir dalga sesi gibi,bu usta kalem işi.susuyorum ya...
defalarca okumak zorunda kaldım şaiir. bunu bize yapmamalıydın.O sana yaptı diye sen de bize yapmamalıydın. Bu kadar soyup soğana çevirmemeliydin..içimiz acıdı.
Değerli Üstadım, Bu anlamı derin satırlara yorum her ne kadar zor olsada; -Çivileri Bir materyali sağlamlaştırmak için çakıyorsak gerekli, ama masum bakan gözlerin kalbinde bir delik açarak çakıyorsak tehlikeli ! ama; hünerli ellerde tüm tehlikeli ve can alan metaryalin Güle dönüştüğü Eller yetişmekmek lazım ki, çirkef Dünya yaşanacak hale gelsin... Yürekten Tebrikler... Saygılarımla ...
Gözlerimde kalbimin son mesajı Gözleri açık gittim
Çoktan zapt-u rapt altına alınmış yüreğiniz, yoksa bu dizeler nasıl dökülür duyarlı kalemden. Çok şey anlatan satırları yazan yüreğe selam ve saygılarımla.
Bile olmamış gibi çekip de gidiyorlar tekrar tekrar her yanın
çivi izleriyle dolup taşıyor ve insan bir noktada çöküyor bitiyor
Ve kendini hayattan soğutuyor ve bir başına kalı veriyor
Emeğinize kaleminize sağlık hocam tebrik ederim saygılar