(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Unutmak... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Unutmak... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
nereli olduğum adımın ne olduğu önemli değildir bütün duvarları Yık bütün sınırları yok et hem kendini hemi de beni tanı demektedir Şiir keşke sınırlar duvarlar yıkıla bilseydi hocam tebrik ederim saygılar
Duvarı yıkınca Kapılardan sözetmenin anlamı yok İçinde başka dışında başka güneşler Çıkman gerek - Çıkılmalıki başka güneşler görelim.Kaldıkça daha çok yakacağa benzer.Evet içten untarak sevmenin hazzını yaşamalı insan ki sevmek olsun.Kutluyorum.Çok güzel ve etkileyici
İçinde felsefe barındıran şiirleri okumanın hazzı bambaşka... Hani bir dizede bir roman okumuş hissine kapıldığınız... Bu da öyle bir şiirdi, tebrik ve saygılarımla arkadaşım...
UZUN UZUN SATIRLAR YAZMAK DEĞİLMİŞ MARİFET, SİZİN ŞİİRLERİNİZDE BUNU ÇOK DAHA İYİ ANLADIM KISA VE ÖZ ANCAK O KISACIK YOLDA NELER GÖRÜP, NELER DUYUP, NELER HİSSETTİĞİMİZ, DAHA DOĞRUSU HİSSETTİRDİĞİNİZ ÖNEMLİ
Sev beni bir kez Unut adımı DERKEN, SANKİ BEN OLDUĞUMU UNUT BAŞKA BİRİYİM ARTIK YENİDEN SEV BENİ DER GİBİ SİL BAŞTAN MİSALİ........ YÜREK DOLUSU TEBRİKLER SONSUZ SAYGILARIMLA....
ben istesem susmazdım çökerdi duvarlar dizlerini. ama olmayınca olmuyordu. olmayınca susuluyordu. . adımı ben unuturum senden önce. sustunmu tam susmalı.
sevgili taşlara çaldırır başımı durur da saçlarına dokundum ya der duvar yıkılır bilmez gözleri bencilliğin kör ebesi. aşk diye getirir elinde sıradanlığın tozlu kasesini bundan iç sevgiyi der...yaşamak istedikleri bellidir her aşığın ki paha biçilmezdir ve daha önce yaşanılmamış ama yinede güneş diye herkes gibiliğe düşer anlamsız... dinlese sözlerimi, gözlerini değdiriverse cümlelerime önceden yaşamamışlığını farkedecek ki nasıl oyalanmıştır saman alevi heyecanlarla...dinlemez korkar da özgürce uçmaktan bildiği limanlardır ne pahasına olursa olsun demirlediği öldürür içimdeki düşleri.bakışları tanıdık simalara ayarlı ve adım benziyor diye sunulan Yusufun kuyusunda dipdibe bir ömür insanlarla içiçe...adımı unut ve bildiğin her şeyi ki "beni" bende görerek sev gerçekten sevmekse yolun... yoksa unutmak neki başlanmamışlığın unutuşu acıtmaz yürekleri...
sevgili dost tam çıkmışken gördüm şiirini... ilk yorum benden olsun istedim... ''Sev beni bir kez Unut adımı'' derken sanki tanıma beni bir hafıza kaybı yaşayalım ... yine yeni yeniden sev beni aşık ol bana hergün der gibisin... ben mi yanlış anladım bilmem affola yanlış bir kelime seçtiysem...
Yıllarca önce hem sevip hem gitmek nasıl bir şeydir diye birine sormuştum. Biraz duraksadı ve üstüne alınmadan söyledi: Gitmek fakat aslında gidememek. Yorumun çok ilginç ve bu anıyı ister istemez aklıma düşürdü.
Duvarı yıkınca Kapılardan sözetmenin anlamı yok .... Ne kadar doğru. Yoruma gerek yok .Kısaca usta işi bir şiir.Var olasın dost. Ve iyiki varsın. Sevgi ve selamlarımla.
Unut adımı
nereli olduğum adımın ne olduğu önemli değildir bütün duvarları
Yık bütün sınırları yok et hem kendini hemi de beni tanı demektedir
Şiir keşke sınırlar duvarlar yıkıla bilseydi hocam tebrik ederim saygılar