(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KARA KURU KIZ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KARA KURU KIZ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
duygularını çok güzel yansıtmışsın.. Hemde vezinle, kafiyeyle..Bravo sana!... Sana mutlu, sağlıklı ve şiirli uzun bir ömür diliyorum...Sevgilerimi yolluyorum...
eyvallah sevgili ibrahim coşar:) sizi tanıyor olmaktan sizin kardeşiniz olaktan size bu güzel satırları yazdırıyor olmaktan onur duyuyorum sizin yüreğiniz öyle güzel kaleminiz öle güçlü ki yazdığınız cümleler sanata dönüşüyor çok teşekkür edeim sizi yreğimin tüm renkleri ile seviyorum:)
Materyal düşünce ile sosyalist Hayata isyankâr inanç ateist Militanlık ruhu yapmış anarşist Dertler arasında kalmış çilekeş ************************************** Adaşın İbrahim duymamış olsun Ataist putunu gelir de kırar Bu iş Samsunluma uymamış olsun Hicret ederim bak ederim firar.
yansıtmışsın.. Hemde vezinle, kafiyeyle..Bravo sana!...
Sana mutlu, sağlıklı ve şiirli uzun bir ömür diliyorum...Sevgilerimi yolluyorum...