(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ellerini tutmak değil artık hayalim Gözlerinde ikamette değil artık istediğim Kalbinde seyirde değil artık derdim Elimi eteğimi çektim senden Şimdi tek istediğim yolun açık olsun sevdiğim!
gerçekten müthiş bir şiir olmuş ne zamandır kendime açamadığım duygularıma yüzüme vurmuşsun sanki en azından biraz olsun kendime gelmemi sağladığın için teşekkür ederim yüreğine sağlık.......
vakit eğer gitmekten yana ise sevgili kalem dostu gidenin önüne geçilmiyor....kan kussan da aşkından yansa tutuşsada bağrın sevdadan yolunda öleceğim kabuldür desende giden gitme namına bir adım atmışsa önünde ki yola geçilmiyor ki önüne geçilmiyor...varlığınız daim olsun...saygım ile...
Farklı yenilgiler,yine terk edilişler. değmez us'u ücra köşelere, ne sen onu değiştirebilirsin ne de o değişmek ister...geride kalan sadece acı obezi.. Yine harikalar yaratmışsın kardeşim benim.Kalp ağrını yine dillendirmişsin.Diliyorum ki bundan sonra kalp ağrıların geçmişte kalsın.Tekrar tebrikler..
Demedim mi ey kâinat ne kadar sararsan
O kadar kollarım seni
Demedim mi sana ne kadar sahiplenirsen
O kadar sahiplenirim seni…
Sarıp sarmalamak
Kollayıp sahiplenmek beri dursun
Benim olamayan beni bile alıp gittin canın sağ olsun…
Yok, öyle giderken hakkını helal et demek!
Ol-a-mayanı helal etmek ne demek?
O GUZEL KALEMINIZDEN MISRALARA INCI GIBI SUZULMUS ŞİİRİNİZ YUREGINIZE SAGLIK SELAM VE SAYGILAR