(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Dindar Düşünce şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Dindar Düşünce şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gerçek dindarlar bütün dinlerde vardır. İnsanlara karışmazlar ve sadece yaradan için ibadet ederler ve kul hakkı yemezler;böyle dindarlar bilime de çok saygılı olurlar.
Yalanı hiç sevmez bir limandır Haram yemez kalbten imandır Yaradana ibadetini yapar gizli Kutsal konularda olmaz sizli bizli.
Yaradana ulaşmaktır tek amacı Nur ile korunur uçurum yamacı Kazancını paylaşır pek fakirlerle Susamışa su verir içer hakirlerle.
Para ile imanı kalbinde gizlidir Yardımlar eder, konusu gizlidir Her dine saygılı ve mesafelidir Dinler sahibi ve ehl-i evkaf eridir.
Kul hakkını yemez ve yedirmez Seyirci kalmaz, olay seyretmez Duyarlı olur gelişen her konuya İnancı adına hemen girer konuya.
Müfteri adama hiç olmaz müşteri Yalancıdan daim olur pek müşteki Din ile imanı istismar etmez harbi Sade yaradan sevgisi ile dolu kalbi.
Dedikodu yapmak yoktur dilinde Aklını kullanır mutlak olan bilimde Savaşa karşı mücadeleyi gösterir Kin ve nefreti ikna ile sona erdirir.
İntikam diye bir duygu taşımaz Çıkarı uğruna yaraları kaşımaz Sağlık en büyük yaradan vergisi Eğitim ile bilim doludur her sergisi.
Adalet için savaşır olsada ölüm Gösterişi barındırmaz bu bölüm Seyirci kalmak suçtan pek suçtur Görmek, duymak ve bilmek temel üçtür.
Bütün dinlerin dindarları aynı şiirde ki gibi gerçekten DİNDAR olsalar toplum gibi toplumda barış içeisinde yaşardık özgürce ve insanca; Laik demokratik ve çağdaş yaşam olurdu hem bilimsel hem de çok duyarlı...
Teoriler aslına yol gösteren şaşmaz bir erhber Ama yazılanlar değil uygulananlar var bir de çok katı gerçek olarak karşımızda duran Bu konuda eleştirel tavrı sürdürmek gerekir
Tebrikler efendim.