Bir bilene soralım manzarayı Ne şekilde tanımlasın yarayı Ak beyazdan çıkarsa karası Kimden kesilecek ceza parası.
Hizmet etmeli memur mutlak olana Hasta ruhlu, sığınır yalan ile dolana Karanlık dedik, cahil bakan gözlere Aydınlıkta esir düştüm entrika sözlere.
Kansız zafer elde etti, et yiyiciler Akan zamanla mutlak adile gidiciler Hesapları kesecek olan ben değilim Zalim olanlar zalimlere gösterir eğilim.
Hakkımı yediler o gözlerin önünde Riyakar hareketleri vardı ününde Yargıladılar haklı olanın tersinde Bu olaylar yaşandı, laik Mersin’de.
Din ile iman edildi mekanı istismar Kancıklar elinde çatladı arlı damar Memeleket düşmüş ise enrika eline Adi çamur sıçrar olmuş hakkın beline.
Gökte şahit oldu olanlara ışıklı kamar Haklıya vuruldu, insafsızca bir şamar Aydınlar bile mübah sayarsa her yolu Temiz kalplilerin olmaz tek çıkar yolu.
Özümü yaşarım özlü sözüm birlikte Ölüm beklemek pek yakıcıdır dirlikte İntihara baktım naçar kalbim çaresiz Dindarla ilimci kapıştı; laik yine çaresiz.
Sistemi kurmuş olanlar bilir bu işleri En müsait tarafta takacaktır fişleri Haram mal yiyenler, alacaktır karşılık Entrikacının gerçek yüzü olmalı çarşılık.
Saygı duymak gerek her düşünceye Yürekte yaşamı mühürle dönenceye İşlemez uzuv bulunmaz ilmi mekanda Beş paralık ciğer satılmaz bu dükkanda.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İçimdeki İsyan şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İçimdeki İsyan şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yüreğinize emeğinize sağlık değerli kalem. mükemmel dizeler imzanızı atmışınız efendim. yürekten kutlarım..
Özümü yaşarım özlü sözüm birlikte Ölüm beklemek pek yakıcıdır dirlikte İntihara baktım naçar kalbim çaresiz Dindarla ilimci kapıştı; laik yine çaresiz.
Sistemi kurmuş olanlar bilir bu işleri En müsait tarafta takacaktır fişleri Haram mal yiyenler, alacaktır karşılık Entrikacının gerçek yüzü olmalı çarşılık.
Saygı duymak gerek her düşünceye Yürekte yaşamı mühürle dönenceye İşlemez uzuv bulunmaz ilmi mekanda Beş paralık ciğer satılmaz bu dükkanda.
Günümüzün en büyük kazancını alıyorlar entirika, yalan, dolan içine girenler ve helkın umutlarını çalarken ceplerine kadar giriyor elleri. Ne zman çıkılacak düzlüğe diye sornlara ise " ALLAH BİLİR" sözleri.
Alınması gereken dersler alınır mı ya da verilmesi gereken mesajlar verildi mi Ülkemin bir çok yerinde hırsız ve arsızlara Mersin de verildiği gibi. Benim Şehrimde verdi oyları para, tehdit ve bir torba köümür ile almaya çalışanlara dersini.
Muhteşem bir şiir ve muhteşem bir haykırıştı. Kutluyorum kaleminizi ve saygılar yüeğinize. İçimizde ki isyanın anlaşılabilmesi ve duyulabilmesi dileği ile.
mükemmel dizeler imzanızı atmışınız efendim.
yürekten kutlarım..
Özümü yaşarım özlü sözüm birlikte
Ölüm beklemek pek yakıcıdır dirlikte
İntihara baktım naçar kalbim çaresiz
Dindarla ilimci kapıştı; laik yine çaresiz.
Sistemi kurmuş olanlar bilir bu işleri
En müsait tarafta takacaktır fişleri
Haram mal yiyenler, alacaktır karşılık
Entrikacının gerçek yüzü olmalı çarşılık.
Saygı duymak gerek her düşünceye
Yürekte yaşamı mühürle dönenceye
İşlemez uzuv bulunmaz ilmi mekanda
Beş paralık ciğer satılmaz bu dükkanda.