Uçsuz bucaksız bir boşluktur Varlıkların bir kısmı kulluktur Canlılardan ötesi taş pulluktur Elementlerin sert olanı çeliktir Maddiyat biter ise karadeliktir
Yaradan yaratmış bizleri sınırlı Yaradana akıl vermiş pek sınırlı Ateşi sunmuş çamurdan tandırlı İlimin son noktası ölüme verilmiş Gerçek akıl insanlık yoluna serilmiş.
Tüm kötülükleri incelersek bilimsel İçinde vardır, mutlaki gayri ilimsel Kalbin bozuk olursa, özrün zihinsel Ruhsal hastalığa eklenirse karanlık Neye yarar, sendeki ışıksız aydınlık.
Doğarken ağlarız anne kucağında Yan gelip yatarız babam ocağında Sonsuz boşluğun dünya bucağında Kutsal görevdir, bu ana ile babaya Yalansız yetiştirmek ödevdir tebaya.
Memleketlim düşmüş dipsiz kuyuya Yalvar yakar olmuş şeytansal suluya Hakkını kullanma kişisel çıkar huyluya Pasif kalmak, suçluya tutmaktır çanak Gün gelir başına yıkılır, kalbindeki çardak.
Sen bir makinasın insan aklını taşıyan Görevin icabı olmalısın bilimsel yaşayan Bilgiler yüklenmiş hafızana, olma kaşıyan Yaradanı yaratmak gafletine düşmem ben Hayvan ile bitkileri taklitten ibaretsin sen.
Din var ise dindar adam nerede bulunur Tanrı yok diyorsan, çözüm nerede bulur Sonsuz bilim sahibini bulmaksa sonun olur Gerçekler saklıdır mutlak olan ebedi aşkta Kaderin çizilmiş başına gelecek son mutlakta.
Cahile karanlık demişler asırlar boyunca Çocuğu okutmuşlar, aç karınları doyunca Şükür kelimesini unutmuş, melemiş koyunca Aktif olmayan düşünce beslenir karanlıktan Güneş isen aydınlık vermelisin, nurlu aydınlıktan.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sonsuz Mutlak Aşk şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sonsuz Mutlak Aşk şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.