Evet burada nöbetteyim. Ölünceye kadar da nöbetim sürecek. Ya kurşunlar kurtulursun. Ya da sen de dizimin dibine oturursun. "Kurşunu tercih ederim" diyorsun... Yap öyle ise sen de kurtul, ben de kurtulayım. Yeter ki işkence etme... Kurşunlamayı tercih ediyorum dedin bana Senden gelen ölüm olsun korkmam, ne çıkar Sensiz hergün ölmektense binlerce defa Elinden öleyim baharçiçeğim binbir defa Günlerim geceye, gecelerim azaba döndü sayende İyi geceler efendim, teşekkür ederim. Gözümün yaşı vicdanını acıtmıyorsa Kalbimin inleyişide mi yalan sanıyorsun İnanma sen, inanma yalvaramam... Suçluyum sence, Oysa suçsuzluğumu söyledim defalarca kez Yalvarmam çözüm olsa, mutlu olacaksan söyle. Önüne diz çöküp ömrümün sonuna kadar yalvarayım Amma gel görki beni silmişsen heyhat, çaresizim Ne yapsam seni geri kazanamam ki değil mi Değil mi baharçiçeğim? Değilmi kalbime saplanan hançerim? Aklıma gelen her şeyi sıraladım, Söyler misin, Bundan sonra daha ne edeyim? Yalnızca intihar kaldı senin uğruna Meraklanma hergün onu yaşıyorum zaten Sensiz her anımı seninle olduğumu bilsen... İnansan... Bilsen, sana olan sevgimi. Bir görebilsen, Hergün binlerce kez Ölüp ölüp de dirildiğimi...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİR KURŞUNA SATMA SEVGİMİ(Şiirlerim) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİR KURŞUNA SATMA SEVGİMİ(Şiirlerim) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bundan sonra daha ne edeyim? Yalnızca intihar kaldı senin uğruna Meraklanma hergün onu yaşıyorum zaten Sensiz her anımı seninle olduğumu bilsen... İnansan... Bilsen, sana olan sevgimi. Bir görebilsen, Hergün binlerce kez Ölüp ölüp de dirildiğimi...
Yalnızca intihar kaldı senin uğruna
Meraklanma hergün onu yaşıyorum zaten
Sensiz her anımı seninle olduğumu bilsen...
İnansan... Bilsen, sana olan sevgimi.
Bir görebilsen,
Hergün binlerce kez
Ölüp ölüp de dirildiğimi...
sevgiliye sesleniş mükemmel dizeler hocam begeniyle okudum kaleminiz baki olsun saygılar...