Doğuşun bana olmuştu ilham Severek büyüttüm kalbimde Karşılıklar verdin işine geldikçe Bitince işin, bitirmiştin o sevgiyi Çekip giderken, hiç bakmadın bile.
Sözler esiri olmuştun her daim Her kelimesine inandın şartsız Taş bebektin vitrinde manken Okumak ile olunmaz inan insan Aşk, senden başka bilemez lisan.
Hamuru yoğurur gibi yoğurdun Yerden fışkırdı, adi kara çalılar Senin için serildi kırmızılı halılar Seni senden bile daha çok sevdim.
Senden sonrası tufan olsun dedim Bilerekten sarmısak naneyi yedim Eser iken, meltemsi hafif rüzgarın Aşkım, senden bana kalsın yadigarın.
Unutma ki, sen yaşayan ölüsün artık Aşkla kokan kor ateşin sönen külüsün Bedenini sarmış ahtapotun hazlı kolları Aşksız aşkla sensiz yaşadım tüm yolları.
Denemek istediler, aşktaki direncini Teslim oldun, ilk denemede bile koptun Varsın bu hayat, sonrası ile olsun bayat Sen başkasının koynunda alasın haz ile tat.
Pişman olacaksın elbet yanarak maziye Yapmacık dahi, bulamazsın aşk hayalimi Ben seni senden çok sevdim ayrılaraktan Sevişmekle geçti ömrüm, sevmedim kimseleri.
Kaderin cilvesi, saz çalıyordu makamsız Kalbimse sensiz acı çekiyordu mekansız Sonsuza dek, yazdım aşkımı kara deliğe Cin ve periler bile kıskanacak sonsuza dek!..
30 Kasım 1987 Bir akşam üstü/Sıhhiye Köprüsü’nde ayrıldık!..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kaderin Cilvesi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kaderin Cilvesi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kaderin cilvesi, saz çalıyordu makamsız Kalbimse sensiz acı çekiyordu mekansız Sonsuza dek, yazdım aşkımı kara deliğe Cin ve periler bile kıskanacak sonsuza dek!.. güzel dizeleri ve yazan yüreği kutlarım. saygılarımla...
Kalbimse sensiz acı çekiyordu mekansız
Sonsuza dek, yazdım aşkımı kara deliğe
Cin ve periler bile kıskanacak sonsuza dek!..
güzel dizeleri ve yazan yüreği kutlarım.
saygılarımla...