Aktıkça yaktı bu zaman içimi Buna rağmen bozmadım biçimi Doğrucu yapılar yıkılmaz dedim İyi niyet yüzünden naneyi yedim.
Cahilin içinde zavallı olmuş ilim Makamı ele geçirmiş cüsseli filim Kararmış gözler var,çok kararlı Yürekleri küllenmiş,olamaz yararlı.
Ter akıtmayan beden, olmuş nefer Kan emiyor, demsiz demlenen zafer Her yolu mübah etmiş,kansız şeytanlar Demsiz zaferler ile övünüyor şarlatanlar.
Güneşin içine girmek gerek tez zamanda Tüm problemlerin çözümü var o mekanda Bu güneştir; zamanı zamanla zaman yapan Kutsaldır, kutsal yaradana gizlice her tapan!..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Demsiz Zafer şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Demsiz Zafer şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Her insana insanca baktım Her karanlığa bir mum yaktım. ============================= Değerli Şair Dost, Her insana incanca yaklaşmak ve her karanlığa aydınlansın diye bir mum yakmak . İşte gerçek insanlık budur.Keşke her insan böyle yapsada Dünya Hep aydınlık ve Barış ortamında olsa Tebrikler kaleminize .
Her karanlığa bir mum yaktım.
=============================
Değerli Şair Dost,
Her insana incanca yaklaşmak ve her karanlığa aydınlansın diye bir mum yakmak .
İşte gerçek insanlık budur.Keşke her insan böyle yapsada Dünya Hep aydınlık ve Barış ortamında olsa
Tebrikler kaleminize .