---ey van,büyülü kentlerim arasında mevsimi çok baharımsın---
van kalesine varmak özgürlük gibi kutsaldı ...
hatıralarımda sekiz yılımda saklısın... ey van ...
ey van şiir gibiydin kalende masmavi van gölünü pardon van denizini seyretmek tarihinden dönüp dolaşıp sarhoş olmak b-aşkaydı ...
b-aşkaydı senin bendeki yerin senin üzerimdeki kıymetin ey van ...
ey van seni özlemek anlatılmaz sözcükler yetmez dünyada van,ahirette iman gerçeğini anlatmaya ...
sen ki ergenlik çağımın misafiri sen ki gönlümün en çalışkan dünyası sen ki ey van ...
ey van hasret duyduğum dilber memleketim siyabend u xece diyarım karşılıksız yarim buram buram aşkla içimdesin yüreğimdesin en güzel duygularla bilesin ey van ...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
---EY VAN--- şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
---EY VAN--- şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
dünyada van kadar güzel bir şehir olabileceğini sanmıyorum çokça hayran olduğum bir şehirdir adeta cennettir havası pozitif insanları pozitif ne yazılsa azdır..oralara candan hayranım. burdan büyülü şehre selam olsun tebrikler yazan kaleme..saygılar..
ey van seni özlemek anlatılmaz sözcükler yetmez dünyada van,ahirette iman gerçeğini anlatmaya .... Ey Van yazmışsın ilk anda Ey Vah diye okumuşum, ne olduki bizim meselciye diyordum kendi kendime...:)) Van olduğunu şiiri okumaya başlayınca anladım. Tebrikler. sevgili meselci. Van'ı özlettiniz bize. Gitmekte nasip olur inşallah. Selam ve saygılarımla.
vatanaımızın her köşesi ayrı güzel...ama işte nedemişlerkuşu altın kafese koymuşlarda ah vatanım vah vatanım demiş...güzel bir şiir okudum...van'a gitmesekte oralara gitmiş gibi oldum...selam ve dua ile...
1966 yılıda ilk okulu bitirdiğim yıl Van'a gitmtim.Özalp Savatlı köyünde bir yııl arapça eğitimi almıştım... Van o zaman dünyalarımı süslemişti ki halen öyle....... Erciş'e bayılmıştım.. Kutlarım güzel anlatım........
tamam ne demek mutlaka dediklerini bizzati yapacam sanırım sende mardinlisin bende 2003 te mardine üniversite arkadaşımı görmek için gelip kalmıştım benden de tüm mardin halkına selam olsun sende mardini benim yerime sevgi ile kuçakla
ey van hasret duyduğum dilber memleketim siyabend u xece diyarım karşılıksız yarim buram buram aşkla içimdesin yüreğimdesin en güzel duygularla bilesin ey van ...
cok güzel dost kalem yüregine saglik.....saygilar slm,lar
teşekkür ederim kardeşim bende vanlıyım ve vanı çok güzel tarif edip anlatmışın ben de özledim uzun zamandır görmedim memleketi ama yarın vanda olacam ve hasret giderecektim ama şiirinle biraz olsun hasretim dindi
oraya gidince selamlarımı sevgimlerimi ilet meselci yerine toğrağını kucakla haval ... ortaokul ve liseyi orada bitirdim ... ortaokulu mustafa kemal ilköğretim'de, liseyi ise kazım karabekir lisesi'nde bitirdim 2003'te ... yaklaşık 8,5 yılım vanda geçti anlayacağın ve dört yıldır gidemedim gitme fırsatım olmadı vana ...
ey van hasret duyduğum dilber memleketim siyabend u xece diyarım karşılıksız yarim buram buram aşkla içimdesin yüreğimdesin en güzel duygularla bilesin ey van ...
"eyvanına vardım eyvanı çamur, odasına vardım elleri hamur. uykudan uyanmış gözleri mahmur, ömrümde görmedim böyle gelini."
Sizin her ''ey van''lı başlayan dizelerinizde ben nedense bu türküyü mırıldandım, Van'ın bu güzelliklerini sizin harika anlatımınızla, damakta türkü tadı bırakmış olmasından olsa gerek dost kaleminiz var olsun ve hep çağlasın tebrikler saygılar size...
"sen ki ergenlik çağımın misafiri sen ki gönlümün en çalışkan dünyası sen ki ey van ... belliki ilk sevdalar orda yaşanmış,orda harcanmış çocukluklar.Özlemi hiç bitmez. Görmek isteyipde,birtürlü nasip olmıyan yerler.Dizeler anlattı dostkalem.