(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
herkes bir kimlik taşır... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
herkes bir kimlik taşır... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
... Yaşamdır bu şarkısını söyler senin için, insanlar gönderir sana, görmezsen usulca kaybolurlar, çevirdiğin sayfaların arkasında kalırlar.. Üzerine o kadar fazla sayfa eklenir ki, hayatta olduğun sürece bulamazsın artık istesen bile.. Kimliğimi kaybettim diye feryatlar yankılanır dört bir yanda...
Bu kimlik problemini hep sorgulamışımdır sayın meselcl güzelde ifade etmişsiniz.. Bir insanın dış dünyasındaki ve iç dünyasındaki kimliği..Mükemmel bir şiirdi. Kutlarım. Saygılarımla
evet herkes bir kimlik taşır hayattan tat almaz kimileri kimileri dışarılarda bulur özgürlüğü ...
Herkes bir kimlik taşır/ mı acaba? Ya sokak çocukları? Ya cami avlusuna bırakılmış masum bebeler? Kimliksizlikler içinde bir kimlikse verilmesi gereken Evet hepsinin var bir kimliği ama kime neye göre bir kimlik? Olsada hepsinin bir kimliği Adları yine hep kimsesiz Hep sokak çocukları...
Dilerim bir gün onlarında bir kimliği olur dost! Adlarını silecek bir kimlikleri...
Harika dizelerdi dost anlamlı dizelerini okuduğumda bana da bunları düşündürttü dizelerin tebrikler kalemin var olsun saygımla...
herkes bir kimlik taşır kimilerin adında a yoktur,derken kimsesizleri kimliksizleri işaret etmişim .... yorumun çok onore etti beni dost ... mutlu ilhamlar ...
herkes bir kimlik taşır kimileri cebinde saklar başka elle yazılan özelliklerini kimileri öylece bir yere atar sıfatlarını .... Çok güzel bir tesbit sevgili meselci. Ne kadar çok var böylelerinden. Bence kimliksizlerde desek olur bu gibilerine. Nasılsa kullandıkları kimlikler kendilerine ait değil.Başkaları yzıyor onlar için yere attıkları sıfatlarına binaen ve sıfatsızlıklarındandır ki kimliksizlerdir aynı zamanda. Çok beğendim dost. Anlamlı dizeler. Anlayana tabiki. Selam ve saygılarımla.
herkes bir kimlik taşır kimilerin adında a yoktur kimilerin de tadında alfabe çoktur ...(takilip ikinci kez okudugum dörtlüktü) -------------------------------------------------------- Herkes bir kimlik tasir, kimi umutsuz yakar isigi kimi umutla bakar karanliga.. Kimi elindekini göremez Kimi baglanmistir sir olana..
Bu dörtlükte bendendi nacizane siirinize, cok güzel olmus ellerinize saglik.
daldım şiirde kaldım..
çok çok güzeldi..
barışcıl yüreğine sağlık...