(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
.......Mavi Ağrılar şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
.......Mavi Ağrılar şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli Üstadım İster kızınız, ister sevininiz; "GÖRÜŞ MENZİLİ" diye sebest şiir yazdım... Bilmem ne kadar becerdim ama... İnceler de yorumda bulunursanız sevinirim.
ağrılarım mavi her yanım engin deniz vurgun yemişiz açıklarda dizlerim mecalsiz siluetler flu gözlerim aşka kayık
sizi ne kadar özledim bir bilseniz lakin bir türlü gelemiyorum sandal paramparça bulamadım başka kayık
sevmiyorum diye sizi boşuna günahımı aldınız görüyorsunuz yorgunum başımda mavi ağrılar uçamıyorum da
hey martılar! kanatlarımı neden çaldınız?
C.Çalık
Ne kadar da güzel bir şiirdi.Sevgili kardanadam.Kutluyorum...Harikasınız...Kaleminiz daim yazsın dilerim. Sevgi saygı ve selamlarımla... Allaha emanet olunuz.
Siz ağrılarınızı bile mavi yapmayı başarabilmişsiniz ama bizler değil ağrılarımızı, ağrısız yüreğimizi bie siyaha boyadık ve oradan bir ışık hüzmesi gelir mi içeri diye umut ile bakliyoruz.
Yine çok özeldi dizeleriniz ve yine çok maniderdı her kelimeniz.
hey martılar! kanatlarımı neden çaldınız? ********************************** kimi dağlara çakılır kalır kimi denizlere sebepler aleminde sular akar gider mecrasına bizim se aklımız takılır
GÜNAYDIN HAYIRLI GÜNLER KOLAY GELSİN ÇOK GÜZEL BİR ŞİİR DAHA OKUDUM SAYFANIZDA GÜZEL DİZELERDİ EMEĞİNİZE SAĞLIK GÜZEL DİZELERİNİZİ YÜREKTEN KUTLUYORUM SAYGILAR GÖNDERİYORUM KALEMİNİZ DAİM OLSUN
sözlerin havada birleşip şimşek gibi sayfaya düşmesi bu olsa gerek. Her şiiri başlı başına bir kitap olan dostum; bu derinliğin hiç bitmesin. Kutluyorum sizi. SAYGILARIMLA.
ağrılarım mavi her yanım engin deniz vurgun yemişiz açıklarda dizlerim mecalsiz siluetler flu gözlerim aşka kayık
sizi ne kadar özledim bir bilseniz lakin bir türlü gelemiyorum sandal paramparça bulamadım başka kayık
sevmiyorum diye sizi boşuna günahımı aldınız görüyorsunuz yorgunum başımda mavi ağrılar uçamıyorum da
hey martılar! kanatlarımı neden çaldınız?
yine hayran bıraktınız............. birazda gülümsettiniz..................... derim ya harikasınız............. bu şiir sildi bütün ağrıları............... sağolasın şair.......... yüreğin hiç susmasın............
harika bir şiirdi sevgili Celal...Nazım düşerken aklıma eski aşklarda üşüşmeyi ihmal etmedi...hani "sen" hitaplarının bile ayıp hanesine yazıldığı..o ne seviye, o ne saygıydı azizim...değil şimdiki gibi talan etmek uzaktan bile görmek ne büyük heyecan ve nimetti sevgilinin nur sayılan cemalini...
"bir bahar akşamı rastladım size.. sevinçli bir telaş içindeydiiz" derken bile yüreklere düşen o telaş, o titreme...
ahhh be celal...nasıl da astın şiiri geceye...ne hoşuma gitti bu harman..mavideki acıyan özgürlük ve kimliğe saygı..
sizi ne kadar özledim bir bilseniz lakin bir türlü gelemiyorum sandal paramparça bulamadım başka kayık Çok harika bir anlatım ve güzel dizeler.Yürekten kutlarım.Umarım hüzünler sadece dizelerde kalır.
İster kızınız, ister sevininiz; "GÖRÜŞ MENZİLİ" diye sebest şiir yazdım... Bilmem ne kadar becerdim ama... İnceler de yorumda bulunursanız sevinirim.
Değerli paylaşımınız için sağolunuz...
Saygılarımla.