(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
........Olsaydım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
........Olsaydım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Varsa paran pulun,üzerinde varsa atlas urban sanadır hizmet hürmet...Bu devirde emeğe değil verilen değer paraya mala mülke.Eh nasıl olsa kefenin cebi yok hepsi yalan dünyanın malı.Kefen giyebileck mi acaba o malları mülkleri götürenler çok merak ederim.İlahi adalet bulur yerini kardeşim gün olur.Rabbimin değirmeni yavaş ammmmaaa iyi öğütür.Varolasınız.
selam versen adam seçer her yarışta seni geçer kaderine küs Memedim sen ekersin onlar biçer .......
selam versen adam seçer........ Evet, artık öyle... Ya üzerinizdeki esvaba hürmet ya adınızın önündeki garnütürlere saygıdır selam... Oysa ki "kişi esvabıyla ağırlanıp bilgisiyle uğurlanır" derlerdi, ne oldu mazi mi? Baştan sona gerçek bir şiirdi yüreğinize sağlık olsun, tebriklerim kalben var olun...
Celali der Musa’n olaydım zulumlere asan olaydım ya da alkış tutup devrana her yazına hazan olaydım celal abi en son ben geldim dedim gelen uğur böceğini kaçarımayım tebrikler yüreğinize saglık kaleminiz varol saygılarımla zaralıcan
Şiir yazmak özellikle de aşk şiirleri yazmak kolaydır ama sosyal içerikli ve toplumun nabzını yoklayan şiirler zordur hem yürek ister hemde emek,sayfandan o kömür gözlü emekçilerin isyanı vurdu yüzüme,sevgiler...