bırakmaŞiirin hikayesini görmek için tıklayın değerli muhsin bey eniştemizdir.89-90 senelerinde hapisten çıktığı gibi köyümüze gelmişti.o zamanlar ilkokul 5 e gidiyordum.siyaset nedir bilmiyordum.
hapis ile ilgili düşüncelerini söylüyordu.yapılan hataların neler olduğunu... siyah bir kartal arabayla kendisini uğurlamıştık.ve liseli yıllarımdan üniversiteli yıllarıma kadar fikirlerini benimsedim.o artık bizim eniştemiz değil fikir babamız olmuştu. devletin verdiği seçim parasını ihtiyacı olduğu halde kabul etmemiş ,şehit aileler vakfına bağışlamayı düşünürken anayasa mahkemesinin kararına anlam veremeyerek şaşkınlığını her toplantıda dile getirmiştir. anayasa mahkemesi "o paranın tamamını seçim için kullanacaksın yoksa para değerinde sana ceza veririz" demişlerdir. şimdi düşünüyorumda trilyonlarla seçime gidenler acaba bunu düşünmüşlermidir? bugün ülke siyaseti 2 adam tanımıştır. biri sayın bülent ecevit ikincisi muhsin bey dir.
Sessiz oldu gidişin..
Varlığına düşman saatleri arkanda bırakarak Uçuyorsun melekler ülkesine Tüm düzgünlükleri sırtına alarak gidiyorsun Düşünmeyi hala bırakamıyorsun Adamlığındı seni daim kılan kalplerde Arkanda bir Türkiye bırakarak gidiyorsun Gözyaşlarımız sel oldu yaktı geceyi Okuyarak tükettim yazdığın şiirleri Bilmem kaç gece geçer çıkmaz aklımdan Bu ülke üzerine kurduğun düşleri Göksun’umun dağları düşmanımdır Bulutları aşıp, çıkamayan güneş Kahrolasıca sis perdesi düşmanımdır Sen cennetten seyret bizleri Kapatma bir gün olsun pencerelerini Açık tut ki.. Sıcaklığın yaksın içimizi |
E rkek-kadın milyonlar kıyamda omuz omuz,
D ualarda saflaştı : Meclis, parti, ordumuz ;
A nkara’da dergâha... bağlandı karar Muhsin.
01.04.09
::::::::::::::::::::::::::::::::
ALLAH ŞEHİTLERİMİZE RAHMET ETSİN...ALLAH RAZI OLSUN...SİZİ DE TEBRİK EDİYORUM...ŞİİRİNİZİ İZNİNİZLE "HECEYE GÖNÜL VERENLER" ATÖLYESİNİN ANA SAYFASINA EKLİYORUM.SİZİ DE ATÖLYEMİZE ZİYARETE BEKLİYORUM.