(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ZULÜM..... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ZULÜM..... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ey yitik ten Ey adsız beden Ve susarak yürüyen milyonlarca yalnızlık söyler misin....? Kim astıysa gökyüzüne bunca zülmü O indirsin.......
Milyonlarca yalnızlık, suskusu olmuş adsız bedenlerin... Bilmem duyan var mıdır dost? zulmü kim sahiplenir ki, zulüm eden, zulmün acısını bilmez, ve asla sahiplenmez o yüzdendir ki havada bu melodram gökyüzü ise hınca hınc dolmuş gri bir sağanak... Tberikler hanifi dost yine muhteşem dizelerdi kaleminiz var olsun tebrikler saygımla...
Serap Sönmez tarafından 4/1/2009 2:12:18 PM zamanında düzenlenmiştir.
Çok güzel... Adına isyan deriz ama, deriz bunları. Bazen bütün sesimizle bazen sessiz ağlayışlarımızla deriz, bazen de bir şair çıkar döker dizeler okuruz... Yüreğinize sağlık tebriklerim kalben.
Evren ,gökyüzü kendi olağan ekseninde seyreder.... Suçlanacak biziz Hani bir şiirimde söylemiştim.Ademle başlar kara yazgımız...... Olmasaydı ademoğlu olur muydu zulüm..... Anlamlı dizeler...Kutlarım dost....
Ey adsız beden
Ve susarak yürüyen milyonlarca yalnızlık
söyler misin
Kim astıysa gökyüzüne bunca zulmü
O indirsin
harka bir yorum...o indirmez ki oyalar..
sevgiyle kal