(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GİTME BE REİS! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GİTME BE REİS! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
V edalaştı Mart sonu..Salı - İki Bin Dokuz ! E rkek-kadın milyonlar kıyamda omuz omuz, D ualarda saflaştı : Meclis, parti, ordumuz ; A nkara’da dergâha... bağlandı karar Muhsin.
DUYGULARINIZA İŞTİRAK EDERKEN ŞİİRİNİZİ İZNİNİZLE SİTEMİZİN EN GENİŞ KATILIMLI ATÖLYESİ OLAN "HECEYE GÖNÜL VERENLER" ANA SAYFASINA TAZİYE ŞİİRİ OLARAK EKLİYORUM... SİZİ DE KABUL BUYURURSANIZ ATÖLYEMİZE MUHABBETLE BEKLİYORUM.
Ülkemizin yetiştirdiği adam gibi adamlardan biriydi,mekanı cennet olsun, tüm sevenlerinin başı sağolsun,Allah(c.c) eşine,çocuklarına,annesine ve diğer yakınlarına sabır versin. Gerçekten büyük bir kayıp oldu ülkemiz siyaseti için. Yüreğinizden geçen duyguları güzel bir dörtlükle aktarmışsınız dizelere. Yüreğinize sağlık,tebrikler. Saygılarımla...
Hava ayaz kar boran hayat bitmiş
Çaresiz perişan sesler kesilmiş
Hıçkırarak ağladık gitme reis
slm emeyine yüreğine sağlık yaradan yar ve yardımcın olsun