İçtenlikten ayrılma noktasında başlar Gizlilik içinde hareket eden cazibedir Sevgilim denilen insanın varlığında var Seven bir sevgiliye edilir tüm dünyalar dar.
Soğuk ile sıcak birbirine karışır inatla Duygular esir alır, çalışamaz olur beyin Us baştan aşağıya doğru kayar apışlara Seven bir sevgiliye edilir tüm dünyalar dar.
Gül gülmez olur,rengini dahi hissetmez Sevginin ihanete uğradığı yanık yürek Aşkla sevişirken başkasını hayal etmek Seven bir sevgiliye edilir tüm dünyalar dar.
İçinde barınan bir şeytandır kalplerin Çok yakıcıdır;yakar güneşin kalbi gibi Şişeler boşalır tek tek içilen kadehlerle Seven bir sevgiliye edilir tüm dünyalar dar.
İki yüzlü bir yalancıdır tarafların birisi Ölümden daha beterdir insanların dirisi Para pul işlemez olur,kaybolur tüm istekler Seven bir sevgiliye edilir tüm dünyalar dar.
Biftek gibi kızarır, insani temiz yüzler Ters olur, tersine akar, bütün nehirler Bir anda düşman kesilir, alay eder dost Seven bir sevgiliye edilir tüm dünyalar dar.
Güven diye bir kavaram kalmaz kalpte Düşüncelerle gider gelir üzerine duvar Kemirir fare gibi girerken üç deliklere Seven bir sevgiliye edilir tüm dünyalar dar.
Tanrının yasakladığı zamandır günah Sevgili ile tanrı hiçe sayılır zevk içinde Arkadan önden derken, patlar ağızda Seven bir sevgiliye edilir tüm dünyalar dar.
İki bacak arasında yaşayan uslu akıldır Haz hazlanır, hazlandıkça artar meşk Bir an için yakılır, tüm emekler pervasız Seven aldatmaz;aldatılasa da kıymaz aşkına!..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aldatılan Sevgili şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aldatılan Sevgili şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İçinde barınan bir şeytandır kalplerin Çok yakıcıdır;yakar güneşin kalbi gibi Şişeler boşalır tek tek içilen kadehlerle Seven bir sevgiliye edilir dünyalar dar.
Kutlarım...Güzeldi dizeleriniz.Yüreğinize sağlık. Saygı ve selamlar...
Çok yakıcıdır;yakar güneşin kalbi gibi
Şişeler boşalır tek tek içilen kadehlerle
Seven bir sevgiliye edilir dünyalar dar.
Kutlarım...Güzeldi dizeleriniz.Yüreğinize sağlık.
Saygı ve selamlar...