İnsanlık ve diğerleri işlenir yaşamda Canlı ve cansızlar diye ayrılır varlık Bitkiler sarılır tabiata, yer yeşilyeşil Bizlerden hesap soracak gelecek nesil.
Yarınları yok ediyor insani yaratık Beslediğim kelp bile sadık kalır bana Evdeki eşin sana en büyük düşmandır İlk fırsatta mutlak eder seni bin pişman.
İncele hak ile hukuku tarafsız olarak Etnik köken, kökler arasında sıkışmış Doğal olanı yok etmek, us akıl sayılmakta Hayvanlar bile görevini kusursuzca yapar.
Işığa doğru gelişen bitki gerçek doğaldır Tüm ışıkların tek kaynağı gökte güneştir İnsan dediğin devamlı baklmalı aydınlığa Yeşilimi tahrip etmek, akıl demek değildir İlim hizmet eder ise insanlığa sayarım ilim.
Yalan ile yalancı ayrılmaz ikilidir hayasız Ulvi dağlar bile yayılır toprak ile kayadır Taklit ederiz hayvanları bilimsel diyerek Doğuştan yeteneklidir, depremi bile bilirler.
Bitki ile hayvan vermiş el ele onarmakta Geri zekalı olan yakıp,yıkar doğal yaşamı Yalan ile yalancılar zararlıdır ruhu bozuk Ekmek verdiğin kelp bile sadıktır insandan.
Doyumsuzlar doydukça saldırır haklara Maddi çıkarı adına talan ediyor yeşilleri Silah yapmak için bir gün yakacak nesilleri Kelp oğlu kelp demek gerek, tüm yalancılara.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sadık Kalp şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sadık Kalp şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Doyumsuzlar doydukça saldırır haklara Maddi çıkarı adına talan ediyor yeşilleri Silah yapmak için bir gün yakacak nesilleri Kelp oğlu kelp demek gerek, tüm yalancılara. ÇOOOOOOOK HAKLISIN AZİZ DOSTUM. KUTLUYORUM........