(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Varlığın da o kadar yoktun ki Benimdin! Diyemiyordum
Şimdi öyle yokluğun ile varsın ki Gitti! Diyemiyorum ben ben ben..... İMKANSIZLIKLAR OLMASAYDI BU İÇTEN CÜMLELER BİR ARAYA GELMEZ Dİ... ÇEKİP GİTMELER BAZEN ÇOK ŞEY ALIP GÖTÜRÜYOR BERABERİN DE BAZEN DE BU ŞİİR GİBİ ÇOK GÜZEL HATIRALAR BIRAKIYOR... SAYGILARIMLA...
Başı sonu belli bir yolda Yürümeye devam zorunluluğunda adımlıyorum… Ve işte tam şuan da Yani yelkovan akrep ile edepsiz lahzasını yaşarken! Ben cigara molasındayım! Dumanına sığdırdım senli her cefayı ve üfledim! Tek el hareketi ile de bozdum Üstüne kahkahayı bastım ahlaksızca! Cefayı bir kahkahada boğdum orada! Sensizliği ise Vurdum şakağından!
Güzel dizelerinizi yürekten kutluyorum. Saygı ve selamlarımla.
Şimdi öyle yokluğun ile varsın ki Gitti! Diyemiyorum .... Sadece bu iki dize olsaydıda anlatırdı meramı. İnanın diğerleri güzel ama bu dizelerin yanında süs güzeli gibi. Yanlış anlaşılmasın şiir iyi. Ama bu iki dizeye takıldım ben. Böylece giderim artık. Saygılarımla.
şakağından vurduğun sensizlik denilen o olgumuydu? ki eğer vurabildiysen ne şans sahibisin! vurduklarının hasret sulieti bırakacakmı yakanı? yaka silkmek aşk adına, düstur mu olacak sende?
yine karmakarışık ettim ama biliyorsun... çok güzeldi şiirin
Başı sonu belli bir yolda Yürümeye devam zorunluluğunda adımlıyorum… Ve işte tam şuan da Yani yelkovan akrep ile edepsiz lahzasını yaşarken! Ben cigara molasındayım! Dumanına sığdırdım senli her cefayı ve üfledim! Tek el hareketi ile de bozdum Üstüne kahkahayı bastım ahlaksızca! Cefayı bir kahkahada boğdum orada! Sensizliği ise Vurdum şakağından!
Güzeldi dost,tebrik ederim, kaleiniz daim olsun saygı ve selamlarımla
Varlığın da o kadar yoktun ki
Benimdin! Diyemiyordum
Şimdi öyle yokluğun ile varsın ki
Gitti! Diyemiyorum
işte tükendim burada...
yüregine saglık
saygılar