(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
........yüreğimde yar........ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
........yüreğimde yar........ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
dizeleriniz güzeldi...aşk yolumuzu şaşırtırda kayboluruz bazen.bazense sevgiliyi olduğu yerde değil bulmak istediğimiz yerde ararız...sevgili bir şey ister bizden ama biz istediği olamıyoruzdur istesekte.ve yürüdüğümüz yol Onsuz, Ona gitmeyen yoldur...aslolan kendin olmaktır biliyorum ama bazen sevgilinin rengine boyanmakta fena olmaz heralde.bazen sevgilinin dediği olmak lazım ne olursa olsun...tekrar tebrikler...
SANA GELMEYEN YOLLARDA BİLMEM Kİ NE İŞİM VAR.. Sevgili üstadım gönül sevmeye görsün her yol sevgiliye çıkar. Yüreğinie emeğinize sağlık kısa ama öz gerekmez fazla söz. Saygılar sevgiler selamlarımla. levent.
Her mevsime denk gelmiyor sevdalar,ayrılıklar..Umutla beklenen yarin ne zaman geleceği belli olmaz.. Mevsimsiz beklenir sevgili kara kışa inat... Şiiriniz ;sonuçsuz bekleyişlerin olmadığı ,her mevsim çiçeklerin açtığı bir dünyanın kurulmasına katkı sunsun....Yüreğinize sağlık. Az sözle çok şey anlatma sanatıysa şiir.Bunu çok iyi başarmışsınız...Kutlarım...