Anam ne yüce sevgi ki, Senin sevgin Beni benden alıyor… Geceleri tüm insanlar uyurken Hasretin içimi yakıyor Bir kor ateş olup Yüreğime oturuyor Bu nasıl sevgidir anne? Seni kaybedince Aylarca gece yarıları Herkes uyurken Beni mezarına getiriyor… Günüm, gecem bir oluyor Gündüzlerimin Geceden hiçbir farkı yok… Hangi saatte olursa olsun Her şeyde Her yerde Sen varsın… Yattığın son yatak Yine o köşede Yine aynı duruyor Kaldırmadım. Yatağı sen, Yorganı sen, Yastığı sen, Çarşafı sen kokuyor… Kur’an okurken bile Seni görür gibi oluyorum, Görür gibi oluyorum seni… Geceleri ise düşümdesin Her şeyde Her yerde Gözlerimin baktığı Tüm güzelliklerde sen, Gecenin karanlığında Gündüzün ışığında Baktığım, gördüğüm Her noktada varsın. Evet, sen varsın anam… Son nefesini verdiğin odana, Aylarca, hiç ama hiç Kapısını açıp giremedim Penceresini aralayıp bakamadım Sen ki her an, bana seslenecek gibiydin… Söyle anne, Bu sevgi ne yüce böyle, Eşimin yüzüne baksam, Çocuklarımı okşasam, Cuma sabahları gözümü açsam, Mezarlıkları görsem, İçim bir hoş oluyor… Başlıyor Gözlerimden dudaklarıma, Gözyaşları uzamaya, akmaya Söyler misin anam? Anne söyler misin? Bak, bizler de torun sahibiyiz Üçüncü, dördüncü kuşak geliyor, Yıllar su gibi akıp gitti… Fakat, bu acı dinmiyor anam, Bu acı bitmiyor, Dinmiyor bu acı anam…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
A N A M …(Şiirlerim) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
A N A M …(Şiirlerim) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.