uzandım yalnız yatağıma ne gül kokusu var ne de süt kokusu...
kuru bir öksürük parçalıyor ciğerimi. kah hıçkırık kah feryat gibi yanaklarımdan sarkan yaşlarla ıslanmış dudaklarım. nedir vücudumdaki sarsıntı derinden derine gelen...
hançer sokuluyor sanki sırtıma kancalar saplanıyor yüreğime neredesin ey yar!?
iyi günler göresi sevgili neredesin? aşk ile yanıp kavrulası neredesin, canımın cananı? canıma can katan kulaklarına pamuk mu tıkadın? neden duymazsın bu inleyişi... neden görmezsin bu titreyişi, neden sormazsın hiç? neden aramazsın bir kez, neden bilmezsin acımı? neden, neden neden... yine mi tuttu cavur inadın?
bak, diz geldim sevdanın önünde bak, dönüp yine bak şu tarumar halime... taş mı kesti yüreğin?
insanlar ekmek derdinde hepsinden geçtim ben... ne ekmek, ne servet, ne can derdindeyim ben, anlasana artık halimden...
parmaklarım tutmaz oldu kalemi, dizlerim taşımaz oldu bedeni beynim başına buyruk... vücudum da öyle, gördün mü, gördün mü eserini? ne yaptın sen bana böyle?
gülerken ağlar, ağlarken güler oldum... karanlık gecede günü, aydınlık günde geceyi deliler içinde akıllıyı arar oldum. başa düşen karlar buza sabahı getiren gün kışa döndü... sen, yine dönmedin. dönmedin, dönemedin sen... nerdesin, neredesin?
şu köşeden çıkıversen, koşup da bana geliversen, geliversen de, sebebini söylesen olmaz mı? olmaz mı yar ? bu hasrete son versen, acıları durdursan olmaz mı? olmaz mı yar?!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
OLMAZ MI YAR? (Şiirlerim) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
OLMAZ MI YAR? (Şiirlerim) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.