Kaşlarını devirmişsin yine Ama niye? Gül biraz... Hadi gül biraz Bilirsin... Aşık usandırır bu naz Kuşkun boşuna Bu şüpheciliğin niye? Söyler misin? Ayıp olmuyor mu biraz...? Bak rengin solmuş, Elin, ayağın titremiş, Ne bu telaş... Gel rahat ol, rahat ol biraz Bak gözlerin dolmuş, Yanaklarına süzülmüş, Yaş yaş... Değer mi üzülmeye? Üzülmeye değer mi yaşam? Gerçek olan ne kaldı ki? Ne dostluk, Ne sevgi, Ne insanlık... Yalan bu alemde, her şey yalan Üzülme boşuna... Sana yazık, Sevgiye yazık, Yaşlarına yazık... Kaldır başını, Devirme kaşlarını... Bükülmesin boynun, Haydi gülümse, gülümse biraz. Yaşamak zor... Şartlar ağır da olsa, İnsan olmak güzel... Acıyla da olsa yaşamak güzel. Hayat. Buna değmez mi?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DEĞMEZ Mİ? (Şiirlerim) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DEĞMEZ Mİ? (Şiirlerim) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yaşamak zor...
Şartlar ağır da olsa,
İnsan olmak güzel...
Acıyla da olsa yaşamak güzel.
Hayat. Buna değmez mi?
YÜREĞİNİZE SAĞLIK ÇOK GÜZELDİ