(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İyi Bilelim... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İyi Bilelim... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
iyi bilelim kadınlardır bizi her kötülükten koruyan kadınlardır bizi doğuran ve kadınlardır bizi doyuran nerede olursak olalım bunu iyi bilelim ... hoş bir paylaşım,,tebrikler...
________evet Selim, cok dogru yazmissin, degerlerini bilelim, henüz hayattalarken... -tesekkür ediyorum bu siir icin, yüregine sevgiler yolluyorum... * -Adem a.s. ilk yaratilan olabilir ama kadinsiz hayat susuz/verimsiz cöle benzer hatta hayat bitmis olur... -bir yazarin ufak yazisini burda sizlerle paylasmak istiyorum... _KADIN; -erkegin kaburgasindan yaratildi, ayaklarfindan yaratilmadi, öyle olsaydi ezilirdi... -üstün olsun diye basindanda yaratilmadi... ama gögsünden yaratildi esi olsun diye... -kolun biraz altindan korunsun diye... -KALP hizasindan sevilsin diye... * -iste kadinlarimiz; annelerimiz, bacilarimiz, kizlarimiz, ninelerimiz, halalarimiz, teyzelerimiz... -derin tefekkür ederse insan bu degerli varliklarin kiymetini anliyacaktir...COK GEC OLMADAN...
_______etkili yoruma layik gördügün icin tesekkür ediyorum Selim can... -hayatta her sey, iyilikte kötülükte birbirine vesiledir... biliyorsun, siirin omasaydi bu yorumda olmazdi... -bende vesile oldugun icin siirine ve yazdiran yüregine bir demet sevgi yolluyorum yeniden...
hani, şöyle çift eteklikli giyer kadınları, alttan basmanın moru, üstten yeleğin kırmızısı, kenarlardan entarinin yeşili, tepeden yazmanın mavisi vurur...çeşme başına giderler hani,bocuk boncuk ter ile,üzüm karası gözleriyle...
onları vurguladıydın şiirinde,değil mi mehmet kardeş?
ben öyle okudum güzel şiirini...öyle hissettim.
işte en asil,en zengin,en güzel ...analarımız...
sevgi ve saygıyla.