(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MUM IŞIĞI ... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MUM IŞIĞI ... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Duygular daha mı yakıcıdır, ya da benlik bir kalbin halimidir, tutkulara bağlanmak, onlarla yaşamak bir yangımıdır. Çokluktan, tekliğe bir varışmıdır düşünceler..
Bir ruh hali yansıtılmış, yüreğin istenci aktarılmış dizelere. Hal sunulmuş harika şiirinizde...yüreğiniz susmasın. saygılarımla....
Günümüzde kadına önem veriliyor gibi görünsede öyle olmadığını hepimiz biliyoruz.Bir kadın olarak duygularımızı dile getirdiğiniz için teşekkürler. Kaleminize sağlık.
Evet, seven yürek herşeyi yapmağa muktedir hisseder kendini. Yeter ki sevsin... Kimse elinden alamaz sevdiğini. Panter kesilir.. Bunları hissettirdiniz. Mükemmel bir anlatımdı. Takdir ve teşekkürlerimle.
Yetinmeyi bilen, ama ezdirmeyen,deli dolu, ölümüne seven daha ne istenir ki..Güzel ustaca dizeler...mana güzel resmedilmiş.Tebrikler...Selam ve saygımla...
Yürekteki mum ışığı büyüyüp , parladıkça da yaşamın içinde yeni ufuklar, yeni umutlar kendini gösterir .. Bu her yeni gün için yeni bir hayatın önüne serilmesi demektir . Kutluyorum sayın Canan Onuş ..., saygıyla ...
mum ışığı... karanlıkta ne büyük ışıktır ne büyük güçtür... ama yinede bir mum gibi koymuşlar bizi bir meydana ve gün erimek hoşuma gitmiyor çok güzel bir şiirdi efendim gününüz günaydın olsun sevgiler saygılar
...................Kadın...Harika bir kadın...Başlığı okuyunca solacak sönecek hemen sandım.Birde baktım bütün güzelliği avuçlayan ve kimseciklere bırakmayan bir kadın var şiirde.Birtek mum ışığı kadar kıvılcım var yüreğinde ve ona her şeyi yaptıran işte bu sevgi.Kurallara hiç af koymamış bir anayasası var.Duyarlı,kararlı ve yiğitce....Kim demiş kadının yiğidi olmaz...Bakın etrafınıza yiğit kadın çok...Yeterki biz erkekler erkek gibi yaşamayı bilelim... .................. Sizi tebrik ediyorum değerli insan.Düşüncelerinize katılıyorum.Sevgisini dosdoğru muhafaza edenler mutlaka bana katılacaklardır. ................. Yeni şiirlerde buluşmak umudumla esen kalın efendim.
bu nadide eseri, sonrasında yazan usta kalemi tüm samimiyetimle alkışlıyor tüm yüreğimle defalarca kutluyorum. Tebrikler şairie, tebrikler şiire diyorum. selametle......
ya da benlik bir kalbin halimidir,
tutkulara bağlanmak,
onlarla yaşamak
bir yangımıdır.
Çokluktan, tekliğe bir varışmıdır düşünceler..
Bir ruh hali yansıtılmış, yüreğin istenci aktarılmış dizelere. Hal sunulmuş harika şiirinizde...yüreğiniz susmasın. saygılarımla....