Okuduğunuz şiir 17.3.2009 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
küçük öyküler…
denizine düşkün bir taka gibi alabora oldum maviden kaçan deniz yeşili gözlerinde anne sözüne itimat etmediğim zamanlarda bir yalan olup girdin hayatıma başka fotoğraflara emanet gizli kalmış bir nüsha gibiydi siman ben korktuğum kelimelerden kaçarken sen aynı kelimeler ile ekleniyordun biçimsiz gölgeme küçük öyküler şeklinde…
bir vakitler beyaz çarşaflar ve yalan sevişmelerin arefesinde sokaklar ıslah edilmeyi bekleyen ayyaş piçlere onların kankaları hiçlere meze niyetine sundu kirliliğini
sanrı lakaplı üçüncü gözü iki kaş arasında yollu bir fahişe ki sen hep hayat dedin ona sevmedikçe buldun içinde ki gerçeği aşk bir manifesto şimdi küçük öyküler şeklinde
parçalanmış bir heyecan her yeni gün için dünden kalan bir nefes çırpınışları yazanın kalbine saplanmış isimsiz cümlelerin sözcüklerini yok ettikçe kendime söyleyemediklerimi dudaklarımın kenarı anlatırdı
ağardıkça kalbinin rengi aşk mürekkebine batırdın yazılması en muhtemel söz ile ki sen hep hayat dedin ona batırdıkça buldun içinde ki nefreti aşk bir manifesto şimdi küçük öyküler şeklinde
kılavuzu cehennem kalbinde yol bilmez yordam bilmez sevdam gitmenle sus pus olmuş suistimal bir aşk’a kal dedikçe hem de bile bile
hasret sığıntı bir ses dilde hep bir yanımız eksik başladık sevmeye ve inanmak ister gibi kadere ki sen hep hayat dedin ona yazdıkça buldun içinde ki kederi aşk bir manifesto şimdi küçük öyküler şeklinde...
alicengizoyunu (…sen kalamadın bu öyküde…oysa ben,çilesini zevk edindim aşk’ın, dinledikçe…)
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
küçük öyküler… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
küçük öyküler… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
küçük öykülere büyük yürekler sığdırana; Bütün suskun ve kederli resimlerde bir karanfil gölgesi bulunur, yüreklere serinliğini salan. Sen orada konaklanır ve orada bekleyişlere tutunursun zamana karşı, Eskimeden. On sefer dünyaya gelsem de yine de benden daha çocuksun. Ve öğüt veren iki kimliği taşıyorsun kimliğinde. Yalnızlığın kendisi misin? Yada… Yurdu mu? Sen mi yalnızlıktan önce varoldun, yoksa yalnızlık mı? Belki de bahsettiğim iki şey aynı kavramlardır. Sen olmazsan yalnızlık, yalnızlık olmazsa sen yoksun. Peki ya dizeler… ..
sevgim saygım ve tebriklerimle.........................aspendos
nicedir görmez oldu gözlerim nicedir kan yeri ortalık söylemez oldu sözlerim bilirim şimdi uzak bir iklim havası ki kuşlar kanatlarında yazılı o kelimeler ki ahh şair o kelimeler geçiyor sızılı
ne çok söz var söyleyemediğimiz dudak kıvrımlarında asılı duran..ama satırlar duyurturcasına çok güzel dile getirmiş..günün şiirini ve şairini kutluyorum..sevgiyle..
hasret sığıntı bir ses hala... hep bir yanı eksk... kalemin varolsun dost güzelliklerle kal... güne yakışan şiiri ve şairi kutlarım.. sevgim ve saygımla...
hasret sığıntı bir ses dilde hep bir yanımız eksik başladık sevmeye ve inanmak ister gibi kadere ki sen hep hayat dedin ona yazdıkça buldun içinde ki kederi aşk bir manifesto şimdi küçük öyküler şeklinde...
Ne güzel,hayatın ne güzel köşesidir sevmek,kader ve inanç.üçü ile sorunlarımız bitmeyecek gibi..
olağanüstü güzel bir şiir... hayatı kaşlarının arasında üçüncü gözüyle yollu fahişe kılığına getiren de "yolsuz"insan yürekleri değil mi ? bir armağan olarak sunulan hayatı çamura bulayan da insan nefsi değil mi... aşk...sadece aşktır as'olan...güzel olan herşeye duyulan aşk... tebrikler ve selam ile... aşk daim olsun...cg
Kılavuzu cehennemdir aşık insanın ve aynı zamanda cennet...
Yaradan'n bile birbirinden ayırdığı dünyasal olmayan iki mekanın bir dünyada birleştirilebilmesini sağlayan tek yaşamdır aşk...
Öyle bir kuvvet barındırır içinde... İşte bu nedenle gerçek aşkı arayan insan zamanla mazoşistleşir... Sevdiği sevilen olmaktan çıkar ve bağımlılık haline gelir...
Şiir aşkın içinden geçerek aşkın dış derisini yüzebilmiş... Öyle bir tezat duyguyla, tıpkı aşk gibi serilmiş şairce önümüze...
Uzun zamandır çok şiir okurum beni böyle içine alanı azdır.Sanırım mısralarda kendimi buldum .Çerçevesi paslı sırlarının çoğu dökülmüş bir ayna yalınlığıydı yüzüme. Merhabalar Ali CENGİZ...Selam olsun yüreğine
hasret sığıntı bir ses dilde hep bir yanımız eksik başladık sevmeye ve inanmak ister gibi kadere ki sen hep hayat dedin ona yazdıkça buldun içinde ki kederi aşk bir manifesto şimdi küçük öyküler şeklinde...
güzel dizelerinizi ve sizi yürekten kutlarım. saygılarımla...
her birinize teşekkür ederim...mutlu ettiniz beni,kendi küçük öykülerinizle...sizler de mutlu olun...
alicengiz akdeniz