(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ezberbozan şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ezberbozan şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sol tarafımdaki melek ağır ağır işlerken Aşkın günahını defterime ne hak ne hukuk ne de mizan kaldı bu arsız dünyada .... Güzel ve kendini hissettiren bir şiir. Saygılarımla.
Ölenler yüreğimizde yaşamaya devam etmezler mi? "Öldü.." Öyle bir kelime ki tüm kelimeler tükeniyor karşısında. Buyruğu altında giren kelimeler ve cümleler anlamsız kukla gibi dile geliyor.. Keşke tek kelime söyleyerek bitse acılar, aşklar, sevgiler, dostluklar...
neden bugün tüm okuduğum dizeler, şu zemheriden kalma mart ayazında köz gibi dağladı yüreğimi anadolunun çorak bozkırında... aşkı bilmeyen ölmezdi zaten...ölümü tadmayan anlamazdı sevgiden... sevgi ve saygılar...
biraz deniz biraz kara biraz da sen vardın yapbozun eksik tarafında
şıklığından ödün vermedi ölümün günbatımında geldi deniz üzerine çığlıklar oysa sen hiç bağırmazdın sanırım yanlış teşhis kurbanısın .. ne kadar güzel.. kutluyorum namık cem
....................
işte bu kelimeler benim hayat özetim...ürpertti...şiirdi...saygılarımla...