(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kızdı!?.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kızdı!?.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Genç bir kızın, yıllar süren onurlu direnişi ne güzel de şiirleştirilmiş. Okur okumaz derin izler bırakıyor insanların yüreklerinde. Yalın, dolaysız, abartısız ve içten ve kusursuz bir anlatım. Tebrikler. Sevgilerimle.
Canım benim ne zaman geldin böyle..?. kaçırmışım ben bağışla...her zamanki gibi anlamlı ve yürekten...o gül yüreğine kocaman sevgilerimi gönderiyorum ve öpüyorum bitanem...sağlıcakla kal...
Öncelikleri bilebilseydik ne iyi olurdu.Veya mallıktan kurtarabilseydık kızı.Olmuyor işte yaşam örümcek ağı gibi hep yokoluş çukurlarıyla dolu.Ne zaman ki görüyoruz aydınlığı karanlık diyor ki artık benimsin.Sorun işaretli şiiriniz nedeniyle sizi tebrik ederim.sevgilerimle.
on bir yıl boyunca büyük başarı :) kızmasın kız , kim bu kız? kutlarım can yine yakalayamadık birbirimizi Antebi bende çok özledim. bir selam bırakayım hala dönmediysen, iletiver benden Antep e.
Feodal yaşayış tarzından dolayı sizinkiler çok ürüyor, küçücük yaşta evleniyorsunuz diyorlardı.(Hakaret mahiyetinde) Ya tamam bu gerilikte şu şiire baktığımda bu durumu kim isterdi ki? (Dışarıdan bir ses: Feoo... Feodal... Feodalizzmmm...) Anladım! Çokça tebrik ederim. Kaleminiz kor, mürekkebiniz ateş olsun.
Yazdıklarınızla ve araştırmalarınızla gösterdiğiniz örnek kadın duruşunuzdan dolayı sizi kutluyorum.Emeğinize sağlık,siiriniz çok çok güzel..Sizin ve emekçi tüm kadınların gününü kutluyorum.Sağlıcakla kalın..