(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sev... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sev... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bedenin mezarsa kendine kapatmışsındır kendini bütün sevgilere
korkma! nasıl olsa öleceksin sev sevebildiğin kadar gönlünce
Güldane Dal (20090426)
Günümüzde, binbir depdebe içerisinde ömür sürerek yaşayan karanlığın efendileri, kalblerinde 1 gr. bile sevgi olmadığından aslında ölüdürler. Çünkü sevgisiz bir beden, öül bir bedendir. Ölü bir bedenin gözleri de görmez, çevresinde debelenerek yaşayan milyonlarca insanı... Gerçekten yaşamak, sonsuza dek yaşamak ise ancak sevgiyle mümkündür. Diri bir beden içinde yaşamak için, ölmemek için sevmek gerek. Sevgisiz beden, kişinin kendisine bir mezardır. Sevgisiz beden, ölü bir bedendir. Sevgilerimle... Kısa ve öz, ustalıklı, etkileyici şiirinizi kutlarım. Bu şiiriniz de hoş geldi aramıza... Hoş geldi şiir kardeşlerinin yanına...
Sevgili Güldane, gerçekten biz ölecekmiyiz pek merek ettim sizin şiirinizden sonra, birde merakım şu oldu, öleceğiz diyemi seveceğiz yoksa ölmemek için mi seveceğiz, bu iki soru benim kafamı karıştırdı. Kusuruma bakmayın şiirleri daha çok felsefi hezeyanlarla okuduğum için olsa gerek, imgelerin içindeki gerçeği aramak gibi bir huyum var. Sevginin yüceltilmesi anlamında, ölüme meydan okuması anlamında güzeldi be....Sevgiyle
sevgi uzerine ne yazilirsa yazilsin dogrudur siire sevgi yukleyenlere ne mutlu sevmekle basladi hersey ve sevgiyle surup gidecek cok guzel siir bir kez daha yazmak istedim (gunde 1-2 kez okuyorum)
bedenin mezarsa kendine kapatmışsındır kendini bütün sevgilere
korkma! nasıl olsa öleceksin sev sevebildiğin kadar gönlünce
----------------- ne güzel duygular sevgi dolu bir yürekten fışkırmış kısacık şiirde koca bir anlam yüklenmiş satırlara. sevsek güvensek mezara gömmesek haklısın haklısın sev arkadaşım sana yakışır...
Hoşgeldin bitanem...ya gerçekten çok özlemişim seni...çok mutlu oldum seni gördüğüme...gel biran önce de öksüz bırakma şiirleri...sen yazarsın da güzel olmaz mı CAN...bayılırım böyle özlü sözlere..kısa ve öz ama içinde denizler coşmuş...bir türlü beceremedim böyle senin gibi kısa ama anlamlar yüklü şiirleri yazmasını...
yazan yüreğine ve emeğine sonsuz sevgilerimi gönderiyorum bitanem...kal sağlıcakla...
korkmuyorum insanın sizin gibi dostları olduktan sonra hiç bir şeyden korkmaz özlemiştim iyiki sayfama konuk oldun güzel yüreğine sevgiler olsun başarılar dostum
bedenin mezarsa kendine kapatmışsındır kendini bütün sevgilere
korkma! nasıl olsa öleceksin sev sevebildiğin kadar gönlünce
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ bunun üstüne daha ne denir ki? sev sevebildiğin kadar.. koşulsuz,çıkarsız,yalansız,hesapsız... sadece sev .... güzel,anlamlı,yalın,dokunaklı, bir kaç cümleyle kocaman bir gerçek anlatılmış.. kutluyorum sevgiyle...
bütün dünya buna inansa bir inansa hayat bayram olsa:))) sev arkadaşım, sevmekle güzelleşecek bu dünya ...sevmeyenlerin gözü şaşı olsun emi:))))) kaleminin hep hayranıyım biliyorsun...sevgilerimle can...
bedenin mezarsa kendine kapatmışsındır kendini bütün sevgilere
korkma! nasıl olsa öleceksin sev sevebildiğin kadar gönlünce
Şirin içindeki mana ve anlam kendine bir yüklem katmış...Ölümüne sevmek ve ölürken segiyi ebediyete götürmek ne ulvi bir sevgidir bu....
Beğenerek ve saygı duyarak okuduğum bu şiirinize Erzurum’dan sayfanıza başarılarınızın devamı dileği ile sevgi ve saygılarımı getirdim. Lütfen kabul buyurunuz.
Her şey sizin ve sevdiklerinizin gönlüne göre olsun
Bu içten dizeleri Yazan yüreğin Kalemi daim olsun..Mutluluk yüreginizden tebessüm yüzünüzden asla eksik olmasın... Sezai Binici/umut_adam/Erzurum.. Saygılarımla
Sevgili hocam bazen öyle bir zaman gelirki insan oğlu kendini ölmüşten beter bir kıvama gelir düşünceler sayesinde ne kadar karamsarlaştıkça daha çok yerin dibine girer hesas ölüm ozaman kimide insanlar hiç ölmeyecek gibi davranmaları insan oğlunun ne kadar çilekeş veya iyi bir hayat sürdüğünü gösterir.Her saniyenin değerini bilmek gerekir sevgili hocam.
tebrik ederim,ellerinize sağlık sayın hocam.
Osman Erken. balaban Kent Şairleri.
Osman Erken tarafından 4/26/2009 9:24:35 PM zamanında düzenlenmiştir.
Neden yazılarını ve şiirlerini okuyamıyorum? diye sayfanıza uğramış ve için için sitem etmiştim.Güzel şiirinizi okuyunca yüreğine sağlık dedim.Hoşgeldiniz..İyi ki geldiniz.Saygılar...
seve bildiği kadar sevmek... harika belki de yaşamın gerçek anlamıda burada çok dokunaklı ustaca ve anlamlı bir şiir keyifle okudum özlemiştim bu derin anlamları kaleminizden okukaya saygılar
bedenin mezarsa kendine kapatmışsındır kendini bütün sevgilere
korkma! nasıl olsa öleceksin sev sevebildiğin kadar gönlünce yaşam , tek süsü bence sevgi yaşamın. elden geldiğince sevmeli insan.çok güzel bir paylaşım net açık öz sevgimle kalın
Senin yaşama sevincine ve hüzünleri boyayan kalemine hastayım, bir de Asaf düşürünce aklıma değme keyfime, eee, daha ne diyeceksin?!
Yine kısa ama öz anlatımlarından bir demet sundun Can Dostum, ben de vefasızlık edemem doğrusu, bir tek karanfil bıraktım sayfana, görüşmek umuduyla!!!
resim fonu en az şiir kadar güzeldi o ebru ustasının içine işlemiş olmalı ki dikenler nasıl da sivriltmiş gülün dikenlerini ki; ebru sanatında diken görmek hayal gibi birşeydir