(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hayatımızda gitmesini istemediğimi, ama gitmek zorunda olan öyle can varkı. Arkasından bakınca gidenin sanki sendende birşeylerin gittiğini, adeta yarım kaldığını hissediyorsun taa yüreğinden, biryerinde. O an, "KALMAN LAZIM , GİTME" diye bağırır içindeki ses çığlık çığlığa, ama duyuramazsın. Giden çoktan kaybolmuştur. Güzel beni de biryerlere götürü şiiriniz tebikler
Sevgili şiir dostlarım; şiirimi ziyaret edip okuyan, güzel sözleriyle değerli yorumları olan direniş, ilyas, aynur soysal kumcu, hani, ELFİN, SEMİH SEYİD, kehya, FATOŞ, Setenay, Reali, yaprak, alwaysyou, Hüseyin Kekiç, afacanx, Zeki arlan, İl@yda, Okytay, özgür-ozan, mina, belginerturk, fikrettezal, Kırık Saz
her birinize sonsuz teşekkürlerimi ve sevgilerimi bırakıyorum buraya. Kabul buyurun
öznur karayumak tarafından 3/31/2007 5:20:31 PM zamanında düzenlenmiştir.
Elini tutar kor sayfalar tutuşur peşin sıra Çığırtgan bir düş yapışır yakana, kal Gitme sakın..
Tüm korkulariniz gecenin karanligina gömülüp kaybolsun dilerim...Gitmesini istemediginiz mutluluklar bir ömür boyu sizi birakmasin...Harika dizelerdi...Yüreginize saglik...Saygi ve sevgilerimle....
Bu gece içimden gelmiyor yazmak Tek söz için dahi yok mecalim Gidişine kırgın kalemim Sayfalar düşmüş kenara yılgın Son sözümü duymamışsın şiir söyledi "Gitme sevgilim" Kalman lazım
<Bu gece içimden gelmiyor yazmak Tek söz için dahi yok mecalim Gidişine kırgın kalemim Sayfalar düşmüş kenara yılgın Son sözümü duymamışsın şiir söyledi "Gitme sevgilim" Kalman lazım> Öznur hanım bir de içinizden gelse yazmak, acaba biz -sadece- diğerleri <Nasıl yazmayı sürdürürdük acaba?> Neyse bizleri düşündüğünüz için teşekkürler, ama sizin içinizden gelsin yazmak yaşamak gibi tıpkı, biz diğerleri bir çözüm yolu nasıl olsa buluruz. Hem <iyilikte yarışmak bu değil mi?> Sizin dizelerinizle dizelerimi-zi-n yarıştığını görmek, Türk edebiyatı için de büyük bir kazanım olacaktır.
SEMİH SEYYİD tarafından 3/31/2007 9:13:17 AM zamanında düzenlenmiştir.
Elini tutar kor sayfalar tutuşur peşin sıra Çığırtgan bir düş yapışır yakana, kal Gitme sakın..
dost yüreklim kal gitme kalmasın gözüm yollarda,öksüz sanırım kendimi ben gecenin koynunda demiş şiir..Yüreğin hiç yalnzılıkları yaşamasın,senin yüreğin baharları yaşamaya layık değerli dost güzel insan.. Hayırlı kandiller can..Sevgimdesin..
var olun