(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
hiç bir şiirinizi bir diğer şiirinizle mukayese edemeyecek kadar beğendiğimi biliyorsunuz sanırım...çok güzel bir şiir okudum yine o engin hoşgörülü kaleminiz ve sevgi dolu yüreğinizden değerli dostum...yürekten kutlarım...saygılarımla...
Ne desem? Aşka boyadığın kalbime düşerken sesin Şükre dursam yeter mi? Aşktan ölsem biter mi, Özlem gider mi başımızdan Yemin billâh eder mi dönmemek için kovsak kapımızdan
********** Bu söyleyiş tarzı sizin kaleminize daha çok yakışıyor.Hüznü anlatırken kelime enflasyonu yapıldığında işin gizemi kaçıyor.Biraz daha kısa ama yukarıdaki bölümde olduğu gibi kalemi zorlamadan yazdığınızda sizden çok güzel şiirler okuyacağız.
Ziyaret eden, okuyan, değerli yorumlarını, beğenilerini yazan tüm dostlarıma sonsuz teşekkür ve sevgiler.
Sevgili Deniz Hanım, şiir tam oturmadı kafamda benim için diyerek fikrinizi sormamla, beni kırmayıp değerli fikirlerinizi yazdığınız için çok teşekkürler. Bu şekilde şiirin anlam bütünlüğü ve ses açısından önemseyerek üzerinde durduğum iskeleti değişiyor. Ben en iyisi sizin de önerilerinizi göz önünde bulundurarak, anlam ve ses dizimimi de bozmadan yeniden üzerinde durayım şiirin. Tekrar teşekkürler.
Aradım aradım da, bunca kelimenin içerisinde bir tek boşunu bulamadım eleştirebilmek için.. Tebriklerim yürekten Öznur Hanım, her seferinde şaşırtmayı başarıyorsunuz beni.
Çığırtgan bir düş ite kaka sürüp çıkarır hasretin kem vaktini Düşen bir kaleden denize dökülür düşman Bir fetih edasında çekilir bayrak İner geceden ay, güne dam olur ve ramdır aşk kokan eline, diline, gözüne, yüreğine
Ürkekti üstü kapalı susan dili bir zaman Kalktı sevdanın kaşları Dualar dövdü demiri ve ezildi vuslata kurulmuş kapan ''Hiç eğilmedi başı ve tükürmedi yüzüne gecenin acısının Açılırken kanatları ve taşınırken sılaya Yola vurur sevgilinin gölgesi Ayaklanır umuda düş Gözleri isyan, dili çağlayan Bir ada adanmıştır adağı beş vakit Kurulmuş bir takvimin son yaprağı varır secdeye '' NİSAN YAĞMURLARI GİBİ SAĞANAK BİR ŞİİR... TEBRİKLER...
aşka teslim olduğunuz zaman aslolan şeydir
benlik çıkınca aradan..