(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Var edip mütekamil varlık insanı, Sarmış nuru ile dört bir yanını, Arasan nicedir ism-i azamı, Kendi özünde bak O da bir alem.
14.10.2005, Öznur Karayumak
Değerli yorumundan ötürü Sn. Gökhan Cengiz Dosta sonsuz teşekkür ve sevgilerimle
******************QQQQQQQQQ************
İşte şiir bahçemizde duymak istediğim ses ve görüntü bu.Şiir sevdalısı delikanlı kardeşimin büyülü sesinde şairimizin insan-ı kamilliğe anahtar olacak bu dörtlükleriyle keyifli bir ney taksimi dinledim.Canlarım her ikinize de çok çokr teşekkürler.TEBRİKLER...
Görmeyi bilen göz nurun parçası, Alemde seyreder yaradanını, İsmi tecellisi sarmış her yanı, Sergiler kendini ayan ve beyan. *************************************** DOYAMADIM OKUMAYA VE DİNLEMEYE. HELE BİR MEVLANA'NIN BİR İNCİSİNİ BULUVERİNCE İÇİNDE O NEY SESİ VAR YA, ÖYLE BİR IŞIK KATMIŞ Kİ ŞİİRE, ALAMIYOR KENDİNİ, DALIP GİDİYOR İNSAN TEFEKKÜRE TEBRİKLER HOCAM. ŞİİRİNİZ GERÇEKTEN HARİKA!
Alemde seyreder yaradanını,
İsmi tecellisi sarmış her yanı,
Sergiler kendini ayan ve beyan
...
çok teşekkür ederim
Duâmla
her dem mürekkeb-î Şiirle
.